අදත් මහා වාසනාවන්ත දිනයක් නොවෙමි කොහොමත් මගේ හැම දිනයක්ම එහෙමය උදේ පාන්දර 7 පසුවී නැගිටගතෙමි.උදේ පන්දර නැගිට්ටේ බේබද්දකු විලසින මා වැනි එක්කුට .... ටිවී සීරියස් තොගයක් එක් දිගට බැලුවෙමි නිදන්නට පෙර තවත් පොතක්ද සෙට් විය හැම මගුලක්ම පැත්තකට විසි කර දමා එය කියවීය.මා නිදා ගත්තේ පැයක් ද පැය දෙකක්ද නැත්නම් පැය බාගයක්දැයි මා නොදනි.
උදේ පන්දර නැගිට ජංගමය සෙවිය මේ මගුල නැතය රෙද්ද අනික් ඇහැද අවදි කර බැලුවෙමි කොට්ට අස්සේ නැත ඇදේ කිසිම තැනක නැත ඇද වටේ කිසිම තැනක නොමැත.බන්දුල පද්ම කුමාරයාගේ නෑ නෑ ඒ උත්තම මහතාගේ කටහඩ ඇහෙන්නේ වෙලාව අනිවාරයෙන් 6.30 හා 7.30 අතර විය යුතුය.නැගිට ගෙන යන්නට ලැස්ති විය යුතුයි නැත්නම් අම්මා බණ ආරම්භ කරනු නියතය.
මොකාද යකෝ අදින චිත්රය උඩින් ෆෝන් එක තිබ්බ එකා වෙන මොකාද ඒ මන් තුමාම වෙන්නට ඇත.
මා හෙන දක්ශය දේ 8 පසුවී ටික වේලාවකින් මා බස් රථයේ අසුනයකය.ජංගමය ගෙන කැලැන්ඩරය පරීක්ශා කරන්නට සිත්වූයේ වෙසක් කූඩුවක් සාදන දිනය තීරණය කර ගැනීමටය නොදකින් කාලකන්නි කම මට මොකක් හෝ පටලැවිල්ලක් සිදුවී හමාරය තව දවස් දෙකකින් වෙසක්ය අය මොන රෙද්දේ කූඩු හදන්නට ද?
ආය වෙලාවක් එන්නේ නැත මහා කරුමයක්ය.
ගිය සතියේ ටීවී සීරියස් මාව මුලා කොට තිබේ.ලොලා උණ බට වලින් කවදාවත් කූඩුවක් සාදා නැතැයි කී විට මෙවර විවිද කූඩු වර්ග කිහිපයක් සාදන හැටි බොලොගයේ ඉදිරිපත් කරන්නට සිතා සිටියෙමි. එය හරියට හැමදාම ලෙක්චර් එක අවසානයේ අද පාඩම් කරනවා යැයි හැගීම මෙන් බොදවී අවසන්ය දැන් ඊලග වෙසක් එක ගැනවත් සිතිය යුතුය.පාඨකය එයත් කරන්නට බැරිය
කන්තාවකගේ දුක දන්නේ කාන්තාවක්මය කාන්තාවන් සිටි අසුන් කිහිපයක් පසු කරමින් දරුවෙක් වඩාගත් මවක් පිටුපසට එයි...එකදු කන්තවක් වත් එය නොදුටු බව මට විස්වාසය නැත්නම් එසේ ආසනය නොදී ඉන්නේ නැත.පාඨකය මන් නැගිටිමි.
2014.05.13 නැත දිනය වැරදිය 13වන දිනය ගැන ලියන්නට යන මේ වෙලාව 14 දිනයේ පාන්දර 3ට ආසන්නය මේ 14 වන් දිනයේ හිමිදිරිය පාන්දරයි.
අදත් වෙනසක් නැත ඊයේ මේ පොස්ටුවේ කුරුටු ගෑවා විතරය වැඩ ඉවර කලේ නැත කොටින්ම කීවොත් ලියන්නට සුන්දර දෙයක් නැත.අදත් මැත්ස් සහ ජාව පමණකි හාඩ්වෙයා වෙනුවට අපි එකතුව කාඩ් සෙල්ලම් කලෙමු.අපි වෙසක් කූඩුවක් හදමු මචං .. "තොට පිස්සුද පාඩුවේ හිටපන් අර හතලිහක් ද කොහේදෝ හදන්නේ අපි එකක් හදලා මගුලක් කරන්න ද?"
ඒකත් ඇත්තය පාඩුවේ කාඩ් සෙල්ලම් කලෙමි.
සවස දන්සැල වෙනුවෙන් කට්ටිය කොඩි දමයි.අපි කාලකන්නියන් සේ එදස බලා සිට ආවෙමු..
"මෙසේ බලු වැඩ කරන්නට නරකය හෙට උදෑසනම පැමින දන්සල වෙනුවෙන් යමක් කල යුතුය" ඒ මාගේ සිතුවිල්ලයි.
කිහිප දෙනෙක් රුපියල් 100කට වෙසක් කූඩුවක් මිලදි ගත් නමුත් දන්නා කාලයේ සිට මා සැදු වෙසක් කූඩුව මෙවරද මා සැදිය යුතුය.මාගේ චින්තනයට ප්ලාස්ටික් වීමට දිය යුතු නොවේ මාගේ හැකියාව
වෙසක් ලෙස මාකට් එක්කට අසු විය යුතු නොවේ මාගේ කාර්ය්ය බහුලත්වය වෙසක් ලෙස මාකට් වීමට දිය යුතු නොවේ..
අද රාත්රියේ වෙසක්කූඩුවක් සෑදිය යුතුය.එවිට හෙට උදෑසන මල්ලීට අලවන්නට දී දන්සලට උදව් කිරිමට යා හැක..
ගෙදර පැමිණි විගස අප්පචි ගෙනවිත් තිබු උණ බට කැබැල්ලෙන් නෙලුම් පොහොට්ටුවක් සැදුවෙමි.
බල්බ් වැල් ටික ද සැකසුවෙමි දැන් පාන්දරය අද වෙසක් ය.සියල්ල නිමකොට මේ සටහන තැබුවෙමි දැන් මා නින්දට යා යුතුයි.
අද 14 වන දිනයි දැන් වේලාව 10.02 මාගේ ඊයේ දිනයේ සැලැස්මට අනුව නම් මා මේ වන විට බඩ ඉරිගු දන්සලට උදව් කරමින් සිටිය යුතුය.ඒත් ඒ සියල්ල වෙනස් විය..
උදේ පාන්දර මාගේ ජංගමය නද දෙයි අහෝ කරුමයකි එය එලාම් එක නොවේ ඇමතුමකි.
හෙලෝ කියපන් මචං
මචං මහේෂ් වරෙන් කෝ බෝ ගහ ලගට අපි කූඩුවක් ගහනවා.වැඩ ටිකක් තියනවා කැටයම් ටිකක් එහෙම.
එල මචෝ මං එන්නම්
දැන් සිතුවිලි දෙකක් අතර අතර ලෝකයකයි.අද දන්සලට යා යුතුය එහෙත් ගේ ලගම ඇති බෝ ගහ අසලට යා යුතුය මා මේ දෙකෙන් එකක් තෝරා ගත යුතුය.
මා බෝ ගස තෝරා ගත්තෙමි ඒ පිං වැඩි නිසා නොව දනසලට ඇති පමණට උදව් දීමට අය ඇති ඒත් බෝ ගහ ලග ඇත්තේ කොල්ලන් කිහිප දෙනෙක් ගේ දවස් කිහිපයක මහංසිය විය යුතුය.
එතන උදව් දී ආවේ දැන්ය මට දැන් දන්සලට උදව්වක් දිමට නුවර බලා යා හැකිය නැත තවමත් බෝ ගහ අසල වැඩ අවසන් නැත. මේ ලියා ඇතිය දැන් මෙය පෝස්ට් කරමි.මා නැවත බෝ ගහ අසලට යා යුතුය.
සියලු දෙනාට සුභ වෙසක් මංගලයක් වේවා!
මනෝපුබ්බංගමා ධම්මා මනෝසෙට්ඨා මනෝමයා
මනසා චේ පසන්නේන භාසති වා කරෝති වා
තතෝ නං සුඛමන්වේති ඡායා‘ව අනපායිනී..
♦ මනස ධර්මයන්ට පෙරටු වෙයි, ශ්රේෂ්ඨ වෙයි. ධර්මයෝ මනසින් ම උපදිත්. ඉදින් පහන් වූ සිතින් යමක් කියන්නේ නම් හෝ කරන්නේ නම් හෝ ඒ හේතුවෙන්, අත් නො හැර යන සෙවනැල්ල මෙන්, සැපය ඔහු අනුව යයි…
♦♦ Mind Precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with a pure mind a person speaks or acts, happiness follows him like his never-departing shadow.
♦♦♦ मन सभी धर्मों का अगुआ है, मन ही प्रधान है, सभी धर्म मनोमय है। जब कोई व्यक्ति अपने मन को उजला रख कर कोई वाणी बोलता है, अथवा शारीर से कोई कर्म करता है, तब सुख उसके पीछे ऐसे हो लेता है, जैसे कभी संग न छोड़ने वाली छाया संग-संग चलने लगती है।