Monday, October 31, 2011

හෙලෝ මහේෂ්..

මේ සිද්ධිය වෙනකොට මම හිතන්නේ මම එකොළහ වසරේ දෙවෙනි වාරේ ඉගන ගන්නවා..
මේ වෙනකොට පංතියේ කොල්ලෝ ඔක්කොම o/l බීතිකාව බෝවෙලා බරටම වැඩ,මම නම් ඉතින් අමුතු මහන්සියක් නැ මගේ පාඩුවේ ඔහේ ඉගන ගන්නවා මම මගේ පඩුවේ වැඩ කරගෙන ආපු නිසා මට අහපවු බයවෙලා පාඩම් කරන්න තරම් දෙයක් තිබුනේ නෑ,,

අපේ කට්ටිය සෙට් වෙලා පාඩම් කරනවා කොහොමද දන්නවාද නින්ඳ යන නිසා නින්ඳ යද්දි අනික් කාට හරි මැසේජ් (කෙටිපණිවුඩ) එකක් දානවා ඔන්න ඕවා සාගච්චා කරගෙන කට්ටිය දැන් ෆෝන් නම්බර් මාරු කරගන්නවා,,

එක් කෙනෙක් මහේෂ් ඔයාගේ නම්බර් එක,,

මට එතකොට හැන්ඩ් ෆෝන් නම්බර් එකක් තිබුනේ නැ අප්පචිට නිකන් සෙට් වුන ෆෝන් එකක් මට දීලා තිබුනා මට ෆෝන් වැඩක් නැති නිසා මම එක ඔහේ දාලා තිබුන පාවිචි කලේ නෑ එක නිසා එකට නම්බර් එකක් තිබුනෙත් නැ,,යාලුවෝ ඔක්කොටම ෆෝන් තිබුනට මට ෆෝන් එක කින් වැඩක් නැති නිසා මම පවිචි කලේ නෑ

ඔව් බන් නම්බර් එක දියන්,,

කිරිඅප්පට බල්ලෝ බුරපිය මම වෙන ලෝකෙක ඉදලා ටක් ගාලා නැගිට්ටා වගේ,,ආ ආ මම පොඩ්ඩක් ගනන් උස්සලා පර්ස් එක ඇදලා නම්බර් එක බලලා  කියෙව්වා,,

දැන් නම්බර් එකක් නැ කීවා නේද ඔව් ඔව් මේ දුන්නේ ගෙදර ලැන්ඩ් ෆෝන් එකේ නම්බර් එක

හරි කථාව ඉවරයි,හරි හරි පොඩ්ඩක් ඉන්න ඒ සීන් එක ඉවරයි,
ඔන්න දැන් ඉස්කෝලේ ඇරිලා ගෙදර ගියා,,නලා කලා අනම් මනම් ඔක්කොම කරලා 9.30ට විතර නිදාගන්න යනකොට,,ලැන්ඩ් ෆෝන් එකට මැසේජ් එකක් එන සද්දේ ඇහුනා ,,
හ්ම් බැලීනම් මැසේජ් එක මට

හ්ම්.. බැලීනම් මැසේජ් එක මට,,මට මතක හැටියට අහලා තිබුනේ ඔයා පාඩම් කරනවාද කියලා,,
යකෝ මාර වැඩක් මට සාමානයෙන් කොලෙක් කෝල් එකක් තමා ගන්නේ

මට ටක් ගාලා මීටර් වුනා කවුද කියලා,, මම එක දැනගෙනම පොඩ්ඩක් කඩ්ඩ දාලා කෙ‍ටුවා..
මම ඒ කෙනාව දන් නෑ වගේ කතා කලේ ඒ වුනාට මට හිතාගන්න පුලුවන් ඒ කවුද කියලා.. :)

මෙන්න මැසෙජ් දෙක කට විතර පස්සේ මට කොල් එකක් එනවා,,

ඔනි මගුලක් මම ආන්ස්වර් කලා..මට ඒ වචන ටික තාමත් මතකයි...මට ඒ වචන ටික තාමත් මතකයි
..
හෙලෝ මම_______ ,කෝ දැන් කට්ටිය පාඩම් කරනවා කීවා නේද ,,කෝ පාඩම් කරනවා ද,,
ඔව් මේ......ක (මාව නිකන් ශොක් වගේ :O )
මගේ සල්ලි ඉවරයි.මම තියනවා.ගුඩ් නයිට්...ගුඩ් නයිට්..ගුඩ් නයිට්....

මේ කෝල් එක තමා ඔනි නෑ මේ ඇති කියෙව්වා,,

පිස්සු කොල්ලාගේ ලොකේ ගොඩාක් කට්ටිය දන් නැති  නිසයි මෙකට පෝස්ට් කලේ..

0 න කුට මේ ලිපිය ගැන හිතුනු අදහස්.ඔයාට හිතෙන අදහස +.:

Post a Comment

මගේ හයිය ඔය වචන කිහිපය.

Recent Posts

"

15. පව් කරන තැනැත්තා මෙලොව දී ශෝක කරයි. පරලොව දී ශෝක කරයි. දෙලොව දීම ශෝක කරයි. තමා ගේ අපවිත්‍ර ක්‍රියාවන් දැක ඔහු ශෝක කරයි, බොහෝ සෙයින් ශෝකයට පත්වෙයි.

15. The evil-doer grieves here and hereafter; he grieves in both the worlds. He laments and is afflicted, recollecting his own impure deeds.

"

-ධම්ම පදය | Dammapadhaya