Saturday, January 4, 2014

 


වරථමානය වන විට සංචාරක කර්මාතය ශ්‍රි ලංකාවේ ප්‍රධාන අදායම් මාර්ගය බවට පත් කරන්නට මුල් පු‍ටු බොහෝ වෙහෙසේ නමුත් මෙහි ගුණාත්මක භාවය මනින්නට හොටල් ටිකට හා පාරවල් ටිකට බැරි බව ඔවුන් තේරුම් ගත යුතුය.



දිනක් මා උදෑසන දළදා මාලිගාවට ගොස් එන අතරතුර  විදේශිකයන් පිරිසක් මහත් පුදුමයෙන් හිමි නම්ක් ඔවුන්ගේ ජාතික ධජය  පාගා සිටින්නේ ඇයි දැයි කතාවේ.ඔවුන් ඔන් සතුව තිබූ පොතක් දිගහැර බැලුවාය එහිද ඔවුන්ට ඒ සදහා පිලිතුරක් සොයා ගන්නට නොහැකි වන්නට ඇත්.ඔහු පිලිරුව අවට හොදින් පිරික්සීය නැත ඔවුන්ට ඒ පිළිබදව අදහසක් නැත.ඔවුන් යන්නට ගියාය.

ඔවුන් මොනවා සිතන්නට ඇත් ද?  එය මාහා ගැටලුවකි එය සුලුවෙන් තකන්නට නොහැක.

මේ සටහන තබන්නට එදා මට සිත් වුනු නමුත් වැඩත් සමග එය අමතකව ගියාය. මැතකද උදෑසනක මා දළදා වදින්නට ගියෙමි.දළදා වැද ප්‍රධාන දොට‍ටුව දෙසින්  එළියට එමින් සිටි මට එදා සිද්දිය මතක් විය.මාගේ මතකය නිවරදි නම් ඒ වීර පුරන් අප්පුගේ හිස් කබල තැම්පත් කර තනවා ඇති ස්මාරකයයි.

"ඔබ ඒ පිලිබද නොදැනුවත් නම් ස්තානය පිළිබදව මෙසේ සටහනක් කරන්නට හැකිය ප්‍රධාන දොර‍ටුවෙන් (කුවීන්ස් හොටලය පැත්තෙන්) මාළිගාවට ඇතුලුවන ඔබට එම මාවතේ මැදි කරම්නි දක්නට ලැබෙන එකම ස්මාරකය. "

ගයිඩ් කෙනෙක් සමග පැමිනෙන විදේශිකයන් පිරිසකි.

එක් කාන්තාවක් " මොකක්ද මේ ස්මාරකය "
ශ්‍රී ලංකාවේ ගයිඩ් තුමා " මේක හදලා තියෙන්නේ ලංකාවේ අවසාන රාජධානිය සිහිවෙන්න "

එතන එ පිළිබද  සිංහල සටහනක් ඇති බැව් නම් මතකය එහත් ඉංග්‍රීසි සටහනක් ඇති බවක් මට මතකයේ නැත.

මා නුවර අතහැර සීගිරි යන්නම් ගයිඩ් මහත්වරුන් බොරු පොයියවල් කෙලිනා සුපිරිම ස්තානය මෙයයි දිනක් මා සිගිරියේ සිටින විට එක් විදේශික කාන්තාවකට ගයිට් මහත්මයා කියපි උණ බට වලින් මේක උඩට වතුර ගෙනාවේ කියලා.මේවා මා පැහැදිලි කල් යුතු නෑ මේක කියවන කෙනෙක්ට තේරෙනවා මොකක්ද මේ කියන්න උත්සහ කරන්නේ කියලා.

මන් දන්නේ නැහැ කෙතරම් දුරට මේ සංචාරක අත්පොත් නිවරදිද කියලා.ඒත් එක දෙයක් දන්නවා මගේ යලුවන් කිහිප දෙනෙක්ම කඩ්ඩ හදා ගත් පසු ගයිඩ් කොස් එකක් කලේ ඉතිහාසය ගැන තබ සතෙක දෙයක් දැනගෙන නොවේ ගයිඩ් කෝස් එක්ක කොතරම් දුරට ඉතිහාසය උගන්වනවාදැයි මා නොදනි.මගේ යාලුවන්ට ඕනි සල්ලි මිස අවංක සේවයක් ඉ‍ටු කිරීම නොවේ.සල්ලි තියන සුද්දියක් බදින්න තියනවා නම් ඔවුන්ට ඇතිය.


මෙලස අප ඉතිහාසය කාබාසිනියා කර දමන්නට ඉඩ නොතැබිය යුතුයි අදාල බලධාරීන් මේ පිළිබදව ඉක්මනින් ක්‍රියා මාර්ගයක් ගත යුතුයි. "සම්ඩෝඩ් මිලියන් "චිත්‍රපටය ඔබ නරඹා ඇති බවට සැකයක් නැත එහි මල්ලි ඉන්දියාවේ ගයිඩ් කරනා සැටි ඔබට මතක ඇති වරථමාන අපේ ගයිඩිනද එසේමය .

මාගේ යෝජනා

01.ඔය මාහා ඉතිහාසය ගැන කෙල පැමින සිටිනා  අපේ ලොක්කන් ටික එකතු වී ඒ ප්‍රෞඩ ඉතිහාසය කැටි කොට නිවරදි පොතක් සකස් කල යුතුයි.

02.ඒ පොත නොමිලේ හෝ මුදල් වලට රටට ඇතුලු වන විට මිලදී ගැනීම අනිවාර්යය කල යුතුයි.

03.විස්තර ලිවීමේදි ඉතා සැකවින් සෑම දකින නටඹුන් කැබැල්ලක්ම විස්තර කල යුතුයි.

04.ගයිඩ්ලා පුහුනු කර ඔවුන්ට ඉතිහාස ප්‍රශ්ණ විභාගයකට පෙනී සිටිය යුතුයි.

05.ඔවුන්ටද අර පොතට අමතර කරුණු එක් කොට එක් පොතක් සැකසිය යුතුයි.

06.OR කොඩ් එකක් සැම නටබුන් ඇති තැනකම ස්තාපනය කල යුතුයි.

07.හානියක් නොවන පරිදි ඒ ඒ ස්ථාන වන කුඩා ඉංග්‍රීසි හැදින්වීම් කල යුතුයි.

08.මේ සියලු දැ එක් කොට එක් වෙබ් අඩවියක් සකස් කල යුතුයි.


10.එය ක්‍රියා කාරි හා DB ඉක්මනීන් යාවත්කාලීන වෙන එකක් විය යුතුයි.



විශේශයෙන් සටහන් තබමි -කෙදිනක හෝ මා හට බලයක් හිමි වූවොත් එකටම කරන්නේ දලදා මලිගාවේ දළදාව වැඩ සිටින මාලයේ සවිකර ඇති රූපවාහිනී තිර දෙක ඉවත් කිරීමයි. ඊට පසු මෝඩ අදහස පහල වූ එකා සොයා ගැනීමයි.


Read More

Monday, December 30, 2013

ලංකාවේ හොදම ලේලි | Best niece




ආ මල්ලි ගෙදර යන ගමන්ද?

ඔව් අයියා

මල්ලිලා ලගදී මී මුරේ ගියා ද? දැන් මාසෙකට විතර කලින්

ආ ඔව්

මන් දැක්කා

කොහේද අයියා මීමුරේ හිටියා ද?

නෑ මන් බිස්නස් යනවා නේ

ආ එල එල

මොකේ ද මල්ලිලා ගියේ

අපි හුන්නස් ගිරියේ යාලුවෙක් සෙට් කරන් ගියේ.ඒ ගමට යන වැන් එකේ මයි ගියේ හවස එදා ගිහින් එහේ ටෙන්ට් එකක් ගහලා ‍රැයක් හිටියා ඊලග දවසේ එහෙන් 12ට එහෙන් ආවේ.

ආවේ මොකෙද යන්න ඇත්තෙත්  වැන් එකේ හිර වෙලා නේ

නෑ වැන් කාරයා ශේප් කරන් වහලේ හියේ  ආවේ පයින් හිතුවාට වඩා අමාරු උනා කේස් එක එනවා එනවා ඉවර වෙන්නේ නෑ අපි බෝමුරේ නවතින්නම් කියලා පයින් අවේ.එතනට ආවාට පස්සේ වීල් ඒකක් සෙට් උනා ශේප් එකේ අවා

අම්මට සිරි එහෙමද එතනටත් කිලෝ මීටර් 25ක් විතර තියනවා නේ

ඕක නෙවේ මල්ලි ඔය ගමනේ ආතල් එක අපි බිස්නස් ගිහින් හැම ගෙදරකටම යනවා කතාබහ කරලා කලා බිලා නේ එන්නේ එක තමා ආතල් එක.මල්ලි කියන්නේ මාර මිනිස්සු වැඩිය කෙල්ලොත් නෑ නේ ඔය පැත්තේ

ඒකනේ අභීත අයියා වීඩියෝ කරන්න කෙල්ලෝ අරන් ගියේ එහෙට

මොකක් ද?

නෑ අයියා ඉතින් කොහොමද බිස්නස්

මල්ලි කියන්නේ අපේ කොල්ලෙක් බිස්නස් ගිහින් එහේ කෙල්ලක් සෙට් කර ගත්තා ඌ ඊට  පස්සේ අම්මත් එක්කන් ගියා එහේ.මල්ලි කියන්නේ එහෙට ගියා විතරයි මුන්ගේ අම්මා බනින්න පටන් ගත්තා නේ මූ දුර නෑ කියලා එක්කන් ගියේ "මේ කැලේටද එක්කන් ආවේ " කියලා ඒ ගෙදරදීම මුට බැන්නා. මගෙත් එක්ක හොදට ‍ෆිට් ඒ ඇන්ටි අංකල් මන් කතා කරලා කීවා ඇන්ටි අන්ටි කෙල්ලෙක් නම් හොයා ගනි ඒ උනාට මේ වගේ ලේලියක් ලංකාවේ කොහෙන් වත් හොයා ගන්න බැරි වෙයි කියලා.


දැන් දෙන්නා බැදලා ද?

මල්ලි කියන්නේ දැන් ගෙවල් වලින් කැමති උබ හිතපන්මේ ටවුන් වල කෙල්ලෝ වගේද බන් හොදට හැදිච්ච උන් ඔනි කට්ටක් කලා හරි ජීවත් වෙන්න දන්නවා බන් 

හම්..

උබ දැක්කාද කලින් හෝල්ට් එකේ බැස්ස කෑල්ල 

ම් පට්ට කෙල්ලක් නම් බැස්සා වැඩිය මීටර් නෑ

උබ දන්නවා ඇති දහම් පාසල් උගන්වන්න ඇවිත්  පොඩි උන්ට කියලා ඇන්ඩසන් කතා අහගත්තා ඕන්..ආට් කරලා කැම්පස් ගියා දැන් කුරුණෑගල පැත්තේ බන් ගන්න දෙයක් නෑ

නෑ.!! ඒ අක්කාද ඒ බැස්සේ 

එහනම් මල්ලි මන් යනවා.

හරි අයියා බයි!

ප.ලි. 10.45 pm

බිස්නස් මොනවා දැයි අසා ගන්නට බැරි වුනි.

අපි ගිය මී මුරේ ගමන http://www.maheshslife-multiaxial.blogspot.com/2013/11/we-was-in-meemure.html


ප.ලි.2014 ජනවාරි 5 

කවියා කියූ කතාව සතයකි.උට මෙලෝ දෙයක් තෙරෙන්නේ නැත.ළහිරු බ්ලොගයේ ලියා තිබු හැටියට මහේෂ් ලියනා ඒවා  තේරෙන්නේ කිහිප දෙනකුටය ඒ විග්‍රහ කරන ඒවාය එහත් අද මේ සරල ලියමන මා තේරෙන්නට ලියා නැති බැව් හැගේ.
මෙහි කතා නායකයා කියනා පරිදී ලංකාවේ හොදම කෙල්ලන්  සිටින්නේ මී මුරේය.මේ කතාවම තේරෙන්නේ එක වැකියකිනි එනම් "කෙල්ලෙක් නම් හොයා ගනි ඒ උනාට මේ වගේ ලේලියක් ලංකාවේ කොහෙන් වත් හොයා ගන්න බැරි වෙයි කියලා" 
එනිසා ලංකාවේ හොදම ලේලිය ලෙස මෙය ලියවීය.

*කස්ටියට තේරුනා ද ? :)



Read More

Friday, December 27, 2013

ඈ සමග | With She

නත්තල නිම වී දවස් දෙකක් පසු වි තිබුනත් මේ දෙසැම්බර් සිතල තවමත් සැනසිල්ලක් නොගෙනේ තවත් සීතල ද‍රැණු වනවා පමණි.නිව්යෝක් කාලගුණය අදත් අයහපත් සේයාවකි.ඉස්සර මෙන් කන්කරච්චල එලාම් නැති එකට තාක්ෂණයට පිංසිදු විය යුතුයි.ක්ෂුද්‍ර තරංග මගින් උදෑසන 8ට නියමිත පරිදී මා අවදි කොට තිබේ.පෙරදින නිවාඩු දවසක් වූවත් අද රාජකාරියට වාර්ථා කල යුතු වේ.

අත දිගු කොට ඇද අසල තිබු ටැබ්ලට්  පිසී එක ගෙන ඇද වියනට හෙත්තුවී හිද ගත්තාය.අද දින නිව්යෝක් උෂ්ණත්වය සෙල්සියස් 3ක් බැව් සටහන්ව තිබුනි.අද දිනත් කරුමක්කාර සීතල පොදි බැදි දිනයක් වනු නොවනු මානය.අකමැත්තෙන් වුවද අහස දෙස බලන්නට ජනේලයේ කටන් දෙපසට කිරිමට විදානය ලබා දුනි.
අදත් මා ඇගේ විහිලුව අසුවී අවසානය පරණ අප්ඩෙට් එකක් උදෙන්ම ඈ මෙයට ස්ථාපනය කරන්නට ඇත්තේ මා වෙනුවෙන්ම වන්නට ඇත. දෙවියන්ට පිංසිදුවන්නට සුන්දර හිරු කිරණයන් කාමරයට ගලා ආවාය.අදේ අනෙක් පස ඇ නැත උදෑසනින්ම අවදිව ඈ පිටත් වන්නට ඇත්තේ උදෑසන හිරු කිරනේත් උද්‍යානයේ නැවුම් වාතයත් සති ගානකට පසු අත්විදින්නටය.



ඈව අමතක කරන්නට ඉඩ නොදේ  ඇගෙන් ඇමතුමකි.ඇගේ විඩියෝ ඇමතුම බිත්තියට යොමුකල මා ටැබ්ලට් එක පසකින් තැබුවාය.

හලෝ බබා ගුඩ් මෝනින්ග් ! ඔයා නැගිටලා නේ.

ගුඩ් මෝනින්ග්!!අදත් මාව ‍රැව‍ටුවා නේ..

(ඈ සිනා සේ..) අහු උනා නේ කම්මැලි දවසක් කියලා ද හිතුවේ.මන් තව විනාඩි දහයෙන් එනවා .නාගෙන ලැස්ති වෙන්න මන් ඇවිත් කෑම හදලා දෙන්නම්.

බායි..

බායි..මං ඉක්මනට එනවා.. .ඈ තිරයේ නොපෙනි ගියාය.

දැනට අවුරුදු අටකට කලින් ටැබ්ලට් එකක් පරිගණකයක් පමණක්ම උනා ඇත්තට ඒ කලේ එක්ක බලපුවාම ලොකේ කොචර වෙනස් වෙලා ද?

අද මා නිව්යෝක් වලය එදා ටැබ්ලට් පරිගණකයක් පළමු වතාවට දු‍ටුවේ මා උසස් පෙළ කරන කාලයේය.අපේ ගෙවල් ලග අයියා කෙනෙක් ebay එකෙන් ටැබ්ලට් එකක් ගෙනාවාය එය මා අතපත ගෑ පලමු ටැබ්ලට් එක වූවාය එත් අද මුලු දින චර්යාවම පාලනය කරන මේ කුඩා විනිවිද පෙනෙන කඩදාසිය ලෝකයේ කෙතරම් වෙනසක් ඇති කරන්නට සමත් ද වෙලාද එදා ලංකාවේ ඉදන් නිව්යෝක් යනවා කියන්නේ මාස ගානක චාරිකාවක් එත් දැන් 2008 වගේ කාල වල කොළඹ ඉදන් නුවර යනවාට වඩා පහසු ගමනක්.නත්තලට මන් හිටියේ පවුලේ ඔක්කෝම එක්ක නුවර අද නිව්යෝක් උදේ වැඩට යන්න ලැස්ති වෙනවා කොචර සිග්‍ර දියුණුවක් ද?

       ඇදෙන් නැගිට මා බාත් රූම් එකට ගියාය සැනෙකින් මා තොරාගෙන තිබූ පුවත්පත් පැකේජයට අඩංගු පුවත්පත් කණ්ණාඩියෙහි දිස් විය එවා කියවන ගමන් මුහුණ සොදා ගත්තාය.සැහැල්ලු වූ ගතකින් හාත්පස  නිව්යෝක් නගරය පෙනෙන් ජනේලය අසල පු‍ටුවකට බර විය.මා ආසම කල දර්ශණ වලින්  එකක් ඒ හිරු සිප ගන්නා නිව්යෝක් දර්ශණය.පුවත් පත් තොරතුරු නම් අයහපත් ය උදෑසන නිදහස් බව අමතක වන්නේ ඒවා මතක් වන විටය.NASA එක සමග ශ්‍රි ලංකා රජය විසින් අත්සන් තබන්නට තිබූ අලුත් අභ්‍යවකාෂ මධ්‍යස්ථානයේ ඉදිකිරීම් වලට සුභ ලකු ණුනොපෙනෙන් නේ.මෙවර අය වැයෙහි මතුවී තිබෙන ගැටලුකාරී තත්වය නිසාය.මේ අවුරුදු 5කට පසු ඇතිවූ ගැලලුවකි සෑම ක්ෂ්ත්‍රයකම මාහාචාර්යය වරුන්ගෙන් සැදුම්ලත් විද්වත් මණ්ඩලක් පාලනය කරන්නට ගත් විට ලංකාව.ලොකයේ බලවත්ම රාජයන් අතරට එක් වූවාය.ඉන් පසු ඇතිවූ පළමු ගැටලුව මේ අය වැය ප්‍රශ්ණයයි.

බිත්තිය මත මතුවූයේ ලේකම්ගේ රුවයි.

ගුඩ් මෝනින්ග් සර්!

ගුඩ් මෝනින්ග් අද මොනවා ද වැඩ ?

සර් අලුත් ප්‍රොජෙක්ට් එකේ ඉන්ජිනියර්ස්ලාගේ මීටින් එක 9.30 තියනවා .

ආ හරි ඉතුරු ටික මන් බලන්නම්.තැක් යු මිස්ටර් දායා මන් වෙලාවට එන්නම්.මගේ 2025 Google කැලෙන්ඩර් අප්ඩෙට් එක මගේ ඩේටා බෙස් එකට දාන්න .

හරි සර්

මට එක තව ටික කින් ඕනි දැන්ම එක ගෙවලා දාන්න.

හරි සර්

තාමා මෙතනද..සිනිදු අත් දෙකක් මා ගෙල වටා එති  ඇගට බර විය..

-2025 මංන්කල්පිතයකි-

Read More

Monday, December 23, 2013

එකක් චොර වීම සහ අනෙක හොද වීම | Good & Bad



රසවත් මෙන්ම හරවත් බ්ලොග් පෝස්‍ටු කිහිපයක් කියවන්නට ලැබුණි.වෙන කාගේවත් ලිපි නොව ඒ මා ලියූ ලිපිම විය ඒවා රවසත්ය තවකක් හරවත්ය මේ මා ගැන වර්ණනා කරනවා නොව  ඒවා ලියූවේ මා දැයි සිතෙන තරමටම සමහර ලිපි මරුය.ඔබත් බ්ලොග් ලියන්නෙක් නම් පරණ ලිපි කිහිපයක් කියවා බලන්න ඔබට ඒ හැගීම දැනෙනු නොවන මානය ඒ හැගීම සුන්දරය.මා සටහනක් නොතබුහොත් මාගේ බ්ලොගය තවත් එක් කුණු ගොඩක්ම විය යුතු නැත.මා ලියන්නේ කතාද නොව ගොසිප්ද නොව මාගේ ජීවිත කතාව ද නොව මේ සියල්ල එකට බැදී ඇති යමකි ඉතින් ලිපියක් ලියන්නට හේතුවක් හට ගත යුතුයි.ඒය මා බුද්ධි ගොචර වි එය මසිතින් විග්‍රහ කොට රසවත් යමක් වු පසු ලියවේ නමුත්  ඒ ලියවෙන අවස්ථා විරලය.රෙඩ් ගේට් ලියනවා සේ වැදගත් හරවත් කකුලක් ගැන ලියනවා ද නැත්නම් මනන්කල්පිතයක් නැත්නම් මගේ ජීව්තේ වල්පල් ගොඩක්.කියවන එකාට මා සිතන දෙයින් වැඩක් නැත මා දනි වෙලාවක් වියදම් කර මේය කියවන්නේ හරවත් බව නිසාය නැත්නම් රසවත් බව නිසාය.පාඨකය මේ ලිපිය කෙසේ වෙවිදැයි මා මේ සතිය ගැන සටහනක් බ්ලොගයට ලියවීමට සතු‍ටුය.

   පුදුමාකාර සතියකි නිවී සැනසිලි සති ආරම්භයක් විය. "මචං හෙට එනවා නේ" මේ සතියේ මුල සෝමාවතී ගියෙමි.උත්කෘෂ්ට වූ පොලොන්නරු ගල් විහාරය දුටිමි.ඒ සිංහල තේ ජාන්විත අතීතය හදවතට දැනුනි.දැස් පියා ගත් විට එක් මොහොතකින් ඒ අතීතය සැරිසරා එන්නට ඇත්නම්  එ විශාල වූ පිළිම තනනු දක්නට් ඇත්නම් ඒ තේජාන්විත නගර දක්නට ඇත්නම් මොහොතක් ඔබ සිතද පවසාවි "ඇත්තටම එය පට්ට අදහසක් බව"
       මා පාසල් යන කාලයේ සීගිරි චාරිකාවක්  ගිය පසු මට මා මිතුරෙකු පැවසූ දෙයක් මතකය "ඇස් දෙක පියන් හිතපන මචං කොචර අපූර්වට මේ මාලිගාව තියෙන්නට ඇද්ද කියලා.මට ආසයි මේවා හදන හැටි බලන්න.රජවරු යන හැටි බිසෝවරුන්ගේ ආඩම්භර සිනා හඩ අහන්න.මට ආසයි ඒ කාලෙට යන්න පුලුවන්නම්.මේ සීගිරිය  දිගා අහසේ ඉදන් බලන්න තිබුනා නම් අපූරවට තියේවි මචං"අපිටත් කාලෙකදී අනාගතය ඔහොම නොකියාවිද ?




ඊලග දවසේ ට්‍රිප් එකේ සතුට සමරන දවස නිදහසේ ඇදට වෙලා නිදා ගත්තා.ඒත් බදාදා මේ වගේ විකාරයක් වෙයි කියලා හීනෙකින් වත් හිතුවේ නෑ IS ලෙක්චර් එක පට්ට  ලස්සන වී Java ලෙක්චර එක බොවෑවෑක්කා වීම මොනවා වුනත් ඒ මේ සතියේ අරුමයක්ම කියා සිත සාදා ගැනීම හෑ වෙන විකල්පයක් නොතිබුනි.එක් දිනක WWW හෝ Java ලෙකචර් එකක් අප්සට් යනු ඇතැයි අතීත බලපොරොත්තුවක්  අප සෙට් එකේ සැම දෙනා දැන සිටි සතයක් වූවත් ඒක්ත් මේ සතියේම වූ එක මා මෙ ලියනා බ්ලොග් පොස්ට් එක තරමටම අපූරූය.චමියා කියපු විදියට බ්ලොග් එකේ අපි ගැන ලියපූ පොසට් එක වෙනස් කරන්න කාලය හරිය.අයිස් කයි වඩේ කයි රොටී කයි මැගි කයි මීට වඩා ගෘහ විදයාව කරලා හොටෙල් එකක් දා ගත්තානම්.මේ සතියට පිංසිදු වන්නට පීසා කැලි දෙක්ක්කටම වග කියන්නට අවස්තාව උදා විය.මොනවා උනත් අරාබි පෙප්සි පට්ටය.


      අනේ මන්දා මගුලේ දෙසැම්බර්ය ‍ෆිල්ම්ස් පමණි.තවත් ඉතුරුව ඇත.අලුත් ඉලක්කමකින් අපේ වයස ලියා ගන්නට තවත් ටික දිනයි මේ ටික දින වෙනස් කලොත් අනිවාර්යෙන්ම ඊලග ඉලක්කම සතුට පිරුණි පරිපූර්ණත්වයකින් ලියන්න පුලුවන් වේවි.අයිස්ටයින් කීව වාගේ ඔරොලෝසුව ඇතුලට යන්න පුලුවන් නම් ඒ වේගෙන්ම කැරකෙන්න අපි එක තැන ඉන්නවා වෙලාව ඉතිරියි.හිතන්න එපා ඒකට කට්ටිය කියන්නේ "සාපේක්ෂතාවාදය" කියලා.හරවත් යමක් ඊලගට ලියන බලාපොරොත්තුවෙන් මම සමුගන්නවා.

මහේෂ් නම් සැරිසරන්න ලියන මම මහේෂ් 
Read More

Saturday, December 14, 2013

ලොකු කම | bossy


සම-හරක්ට
ලොකු කම
සල්ලි වලට
බලයට
ඔලුවට ගහනවා

ඒත්
සමහරෙකුට
"ලොකු කම"
කියන වචනය අනෙක් අය 
ආරෝපණය කරනවා
ඒත් කවදා හෝ
කවරකු හෝ
නිහඩව සිටී නම්
ඒ ඔහුගේ 
ලොකුකම
ලෙස
සම-හරක්
කියන කතා වැරදි

ඒත්
 සම-හරක් 
බලෙන් ලොකුකම්
පන්නෙත්
තව කෙනෙක්ට
නිකම් ලොක්කම්
ආරෝපණය කෙරෙන්නේ
මේ 
මනුෂ්‍ය ප්‍රජාවක්ම
නිසා නොවද
Read More

Tuesday, December 3, 2013



ගුරු කීවාව මේ ගුරු කතාව වැඩිමනක් අදාල වෙන්නේ අ.පො.ස.උසස් පෙල  උගන්වන ගුරු විශේෂයකටයි.සමහරෙකුට කෙම්ස්ට්‍රි ගණිතය බයෝ ‍ෆිසික්ස් යනාදි විෂයනුත් එතනින් එහා ගිය කලා වණිජ විෂයත් පිහිටන්නට ගුරු වරුන්ගේ අදාලත්වයක් තිබේ ද? එසේ අදාලත්වයක් තිබෙනවානම් කොටසක් කැම්පස් යන්නත් ඉතා හොදින් සමත් වීමටත් හේතුව කුමක් ද?මේ දිනවල රූපවාහිනී වගේම මෘද්‍රිත මාධයේත් වපුරා තිබෙන ටියුෂන් කලාවක් අවශ්‍යනම් පාසල් වල අධ්‍යාපනය කුමකට ද? ටියුෂන් යන ළමයා පමණක් විභාගය සමත් වන්නේ ද?මේවා මා සිත තුල පැන නැගෙන්නා වු ගැටළුවක් නොව සමස්ථ සමාජයම අවධානය දිනාගත්තා වූ සාමූහික වූ ප්‍රශ්ණ වැලකි.

මෙවා එකින් එක ලිහා පැහැදිලි කරන්නට ගන්නා උත්සහයක්.
පළමුව ඉහත සදහන් කල පරිදී ගුරුවරයාගේ පලපෑම කෙසෙද යන්න.මාගේ මව මෙන්ම කුඩා කල ඔබගේ මවද ඔබව ඇගේ ඇකයෙහි හොවා යම් යම් දේ කියා දීම  ගුරුවරයාගේ අත්තිවාරම් සැලසුම ලෙස දැක්විය හැක.කොටින්ම කිවහොත් යමකුට යමක් ක්‍රමවත්ව පැහැදිලි කරන්නේ නම් ඔහු හෝ ඇය ගුරුවරයකු වේ.මා අද මෙලස අකුරු කරන්නට මා "අ" අකුරේ සිට ඉගන ගත යුතු මා පිය ආභාෂයයෙන් එහා ගිය කල සියල්ලක්ම ගුරුවරයකු යටතේ අධ්‍යාපනය හදාරයි.ඔහුනට හැකි වන්නේ යම් දෙනුමක් යම් කරුණක් අප හට පැහැදිලි ගෙන හැර දැක් වීම නම් විභාගයක ලකුණක් ගුරුවරයකු මත රදා තිබිය හැක ද  මා කියන්නේ නම් එය එසේය එය එසේම වන්නේය යන්නයි.

               මා උසස් පෙළ හදාරන පාසල් අවධියේ මාගේ පාසලේ කෙමෙස්ට්‍රි ගුරුතුමිය මට මතකය.පීරියඩ් එකට ලැබ් එකට ගිය පසු උසස් පෙල මුල් කාලයේ ඔහේ සටහන් ලියයි ඇය කියවයි.එකල කෙමෙස්ට්‍රි සංදේශ කාවයක් විය පැ‍රැක්ටිකල් දවසට ඈ අප ලැබ් එකට යන් විට සියල්ල සූදානම් කොට අවසන්ය පොතක් බලාගෙන සියලු සරායනික ද්‍රවය එක් කොට පොත බල බලා එක් කරයි "දැක්කා නේ ළමයි"  පොතේ ඇත්තේ නිල් පැහැය නම් දම් පැහැය සැදුනත් මාගේ ගුරුතුමියට එය නිල් පැහැ වූවා.කොටින්ම කියතොත් ප්‍රොෆෙසර් ජයතිලකගේ පොත ආපසු ලිවීමක් අප ඒ කාල ජෙදය තුල කලාය.මා සිතන්නේ අපට පමණක් නොව ලංකීය සිසු සිසුවියන් බොහෝ දෙනකුට පාසල් වලට ඒ සෙතේය.කොටින්ම කියතොත් එය පාසල් තුල රසායන විද්‍යා පෙල පොත විය.එසේනම් ගුරුවරයා කල යුත්තේ කුමක් ද ඔබ විමසාවී මාගේ දෙක්ම අනුව ගුරුවරයකුගේ වගකීම වන්නේ  ලමයා සතු සිතිමේ හැකියාව ඔහු තුල ජීවත් වන ඔහුව  එලියට ගැනීම මිස ඔහුන්ව යන්ත්‍රයක් කිරීම නොව.එයට ගුරුවරයාටම දොස් තැබීමම නිවරදි නොවන බැව් ද මා ප්‍රකාශ කරමි.

                මෙය සමස්ථ පද්ධතියක් තුල පවතින වරදකි.ළමයකුට යාන්ත්‍ර විද්‍යාව තියරි උගන්වා ගණනක් දුන් විට ඔහු නියමට ගනන් සාදාවි එහෙත් එක් වර "මචං මේ බිත්තිය කෙලින් තියෙන්නේ කොහොමද ?" ඇහුවොත් ඔහු උඩ බිම බලනු ඇත මන්ද තියරි ඔලුවලට පතබෑමෙන් වෘතිකයා විද්‍යඥා බිහිවන්නේ නැත් මෙලොව නිවුටන්ලා , ‍තෝමස් අල්වා එඩිසන්ලා  බිහිවන්නේ නැත.එන්තැල්පි ගනන් දහස් ගනන් සාදාවී එත් එන්තැල්පිය කියන්නේ කුමක් ද ඒ හා සම්බන්ද වටපිටාව සාමාන්‍ය පරිසරය විස්ථර කිරීමක් තියරි පමණ්ක් දන්නෙකුට බැරිය.ඔහු නියම සමාජ ගවේශකයකු පරිසරය තම පොත තුල දකින්නකු විය යුතුයි.ඒ වෙනුවෙන් ඔහු සූදානම් කල යුතුය.ඉන්ජිනේරුවන් වෛද්‍යවරු බිහිවේවි එහෙත් සියවසේ විද්වතකු බිහි නොවේවි.මේ ක්‍රම තුල  බිහිවන ශිෂ්‍යා ඉන්ජිනේරුවකු වන්නේ ඔහුගේ හද කැලබි ප්‍රශ්ණ වලට පිළිතුරු සොයන්නට නොව ලොකු ගෙයක් වාහනයක් වරප්‍රසාද හබා යන්නටය.උසස් පෙල කටපාඩම් කරගන්නා දෙයින් ලකුණකින් හෝ ඉස්සරහට යන්නටය එක ලකුණක් අඩු වන්නා විද්‍යාපීටය ඔහුට ලකුණකට අඩු වන්නේ ඉන්ජිනේරුවා වෛද්‍යවයා නොව සමාජීය වරප්‍රසාදය අද ක්‍රමය ලමයා හුරු කරවන්නේ තරග කරන්නේ වරප්‍රසාද  සදහා පමනි.

    මේ නිසා ගුරුවරයාට හැකි පමන මෙය වෙනස් කල යුතුය ගුරුවරයා ද ප්‍රොෆෙසර්ගේ පොතේ යැපෙන්නෙකු නොවිය යුතුය.
තවත් ඉතිරි ප්‍රශ්න තිබේද නැත සියල්ලන්ම දුවති ඒ වෙනුවෙන් ඉතා කාර්යක්ෂමවත් ක්‍රම්වත් අන් අයට නොව‍ටු දැනුමක් කියනා තියරි ගොන්නක් ‍රැස් කල යුතුයි මන්ද එකක් හෝ අඩු වුවහොත් සමාජීය වරප්‍රසාදයේ සිදුවන් වෙනස් වීම එක් තියරි කෑල්ලක අඩුපාඩුවක් නොවේ.

මා මාව නිවරදිය සියල්ලන්ම එකග තාවකට පැමින මේ ක්‍රමයේ වෙනසක් සිදු කල හැකි නම්.මේ දිවිල්ලේ ඉලක්කය වරප්‍රසාදය නොවේ නම්.මේ බුද්ධිමත් මොල ගෙඩි නැවත අයිස්ටයින් ප්‍රතිවාදියන් බිහිකරනු ඇත.
Read More

Sunday, December 1, 2013

කැම්පස් සින්ඩිය | Campus Sindiya


ජායාරූපය සමකය වටේ බ්ලොගයෙන්
මේ ලියන්නට යන්නා දෙයි කී දෙනෙක් මා සමග අමනාප වේ දැයි නොවේ දැයි මා නොදනී නමුත් අවංකවම මාගේ අදහස ප්‍රකාශ කලාට කිසිවෙකු අමනාප නොවේ යැයි මට සිතේ.
සමකය වටේ පොස්ට්‍ටුව දු‍ටු විගස මට කියා ගත නොහැකි  සතුටක් ඇති විය -

  "ඇවිල්ල ඇවිල්ලා 'කැම්පස් සින්ඩිය' ඇවිල්ලා"

මේ පොස්‍ටුව කියවා මේ ලින්කුවට යාමට පෙර මා හට ඇතිවූ අදහස මා කියන්නම් මාගේ සතුටට හේතු වූයේ.
ෂා නියමයි නේ එහෙනම් මේ සින්ඩියෙන් ලංකාවේ තියන සියලුම අධ්‍යාපනික බ්ලොග් එක තැනකට ගේන්න පුලුවන්නේ
දැන් ඉතින් විවිද මාතෘකා ඔස්සේ ලියවෙන අධ්‍යාපනික බ්ලොග්ද මේ නිසා වැඩි වේවි.
මෙසේ මා සිත් සතුටින් පින වූ කාරනා වූවා ය.

එහෙත් කැම්පස් සින්ඩියට ගිය පසු දක්නට ලැබුනේ කිසිම අලුත් අදහසක් නැති සාමාන්‍ය බ්ලෝගයක් පමණි.-සමහට විට ඒ මා දකිනා දන්නා ප්‍රමාණය වන්නට ඇත.
මාගේ අදහස පැහැදිලි කිරිම කැම්පස් සින්ඩියේ "හදින්වාදීමේ" ලිපියෙන් පැහැදිලිව කල හැකියි.

කැම්පස් සින්ඩිය කා සඳහාද....?
දැනට අධ්‍යාපනයේ යෙදෙන සියලුම සිසුන්ට මෙන්ම, විශ්ව විද්‍යාල අධ්‍යාපනය ලබා, ඉන් පිටත්ව ඉන්නා සියලුම දෙනාට. එහෙත් වසර අවසානයේ ප්‍රදානය කිරීමට බලාපොරොත්තු වන, සම්මාන හා ත්‍යග සඳහා තෝරා ගනු ලබන්නේ, දැනට අධ්‍යාපනය ලබන්නන්ගේ බ්ලොග් අඩවි පමණයි.
එතකොට අනික් උන්ට හුළංද....?
ඒක ඇත්ත. කැම්පස් යන්න හම්බ වෙන්නේ කී දෙනෙකුටද.? එක මාර්ක් එකකින් යන්න බැරි උන අයත් ඉන්නවනේ.. ඉතින් එයාලව අමතක කරන්නේ නෑ.. අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා, අනෙකුත් සියළුම සින්ඩි වලින් තෝරාගෙන.., අන් අයගේත් සහයෝගය ඇතිව, එයාලටත්, "හොඳම", "ජනප්‍රිය" මෙන්ම, "හොඳම අළුත් බ්ලොග් අඩවිය" ටත් සම්මාන හා ත්‍යාගයන් ලබා දෙන්න..

මාගේ අදහස කැම්පස් සින්ඩිය කා සදහා විය යුතු ද?
කැම්පස් සින්ඩිය අධ්‍යාපන පිපාසය අන්තර්ජාලයේ බ්ලොග් තුල සොයා යන සියලු දෙනාගේ දැනුම පිපාසය.සනසාලන ‍තෝතැන්නක් ලෙස.
සිතුවම් කරණය කාව්‍ය කතා බ්ලොග් වල සිට  විද්‍යාත්මක ලිපි ලියනා දක්වා බ්ලොග් කරණයේ යෙදෙන සියලුම බ්ලොග් කරුවන්ට.
අනෙක් අයට හුලං නැත අධ්‍යාපන බ්ලොග් කරනයට අමතරව  ඔබ බ්ලොගයේ සාහිත්‍ය නිර්මාණ වැනි දේවල් සාතිතය නිර්මාණ වැනි කැටගරි යටතේ පලකල හැකිය.
පළමුව කතා කරන්නේ අධ්‍යාපනය ලබන්නට ලබා දෙන සම්මාන ගැනය පසුව අනෙක් අයටද ලබා දෙන සම්මානයක් ගැන කතා කරයි එසේනම් සදහන් කල යුත්තේ සියලු දෙනාට සම්මාන ලබා දෙන බවය.


එතකොට මොනවද ලියන්නේ..?
ලියන්නද දේවල් නැත්තේ. තමන් ඉගෙන ගන්නා විෂයයන් පිළිබඳ දැනීම සමස්ත සමාජය හා බෙදා ගැනීමට මෙය හොඳ අවස්ථාවක්. ඒ වගේම අද තියෙන විශාල අඩු පාඩුවක් තමයි, නිදහස් සිතුවිලිවලට, චින්තනයන්ට, අළුත් මතයන්ට තැනක් නොමැති කම. ඉතින් ඔබේ රැඩිකල් අදහස් අන් අය හා බෙදා ගැනීමේ හොඳම දෙයක්, තමන්ගෙම බ්ලොග් එකක් කිරීම.

එතකොට ලියන්නේ මොනවා ද නොව මෙසේ අධ්‍යාපනය අලලා ලියවීමට බ්ලොග් කරුවන් උනන්දු කිරීමක් මේ තුලින් සිදු කල හැකි නොවේද?ඉතින් මේවා ප්‍රධාන අරමුණු කර ගත යුතු නොවේ ද?


එච්චරද...?
නෑ... ඇයි එතකොට, කළා උත්සව, උපාධි උත්සව, විශේෂ දක්ෂතා, ජයග්‍රහණ, ඔය පොඩි පොඩි ඉවෙන්ට් ගැන දන්වා එව්වාම, ඒ ගැන පෝස්ට් එකක් දාලා පබ්ලිසිටියක් දෙන්නත් පුළුවන්නේ..

එචරද? නොවේ ඔබ සින්ඩියට කල හැකි විප්ලවය විශාලයි කැම්පස් නමින් වෙන්කර තිබෙන ඔය කැටගරි බොරු වැඩකි ඔබට එය එක් එක් විශයන් අලලා වෙන්කරන්නට හැකි නම් බ්ලොග් නොලියන අධ්‍යාපනයට ලැබැදි අය ද? අධ්‍යාපනික බ්ලොග් ලියන්නට පටන් ගනීවි එය ශ්‍රී ලංකීය අධ්‍යාපනයට කෙතරම් විශාල සේවයක් වේවිද? බ්ලොග් සාහිතයක් එක් තැන් වේවි සිංහල සාහිතය නමින් කැටගරියක්  එක් කලහොත් එය කෙතරම් වටී ද?
එසේ නොමැතිනම් ඔබේ අරමුණ වෙනස් කරන්න මන්ද දෙන් සිදුවී තිබෙනේ දැනුම එක් ‍රැස් වීමක් නොවේ-ලංකාවේ දසත විසිරී සිටින කැම්පස් බ්ලොග් කරුවන් තමන්ගේ කැම්පස් එක නමින් කැටගරි කිරීමක් පමණි.අධ්‍යාපනික අරමුණක් සදහා යාමට ඔබ කරන්නේ විහිලුවකි.වෙනත් සින්ඩිය හා මෙය අලුත් අරමුණක් නැත.තවත් එක් සිංඩියක් පමණි.

"ඔබ සින්ඩියට කල හැකි විප්ලවය විශාලයි ."


ප.ලි. -සැ.යු. කිසිම පුද්ගලයකු හෝ කණ්ඩායමක් උදෙසා මඩ ගැසීමට මේ පෝස්‍ටුව නොලියුවෙමි.මේ ලිපියේ ඒකායන අරමුණ වුයේ මාගේ අදහස ප්‍රකාශ කිරීම පමණි.ප්‍රසිද්ධියක් ලබා ගැනීමේ අරමුණින් රචනා නොකලෙමි.


2013-12-02 තවත් ලිපියක් කැම්පස් සින්ඩිය ගැන කතා කරලා :) 

එන්න බ්ලොග් අවකාශය දෙකට බෙදෙන්න…. සින්ඩි හදන්න….(බ්ලොග් අවකාශය තුල කුල වාදයේ ඇරඹුම)

Cam+Pussy
http://kalulabels.wordpress.com/ 


Read More

Sunday, November 10, 2013

අපිත් ගියා මී මුරේ | We was in MEEMURE

දැනට සති දෙක්කට කලින් උදේ පාන්දර කෝල් එකක් එනවා

ඒ මචං උඹ අද ගෙදර ද?
ඔව් මචං මොකෝ?
උබලාගේ ගෙවල් පැත්තේ එන්න
වරෙන් වරෙන් කන්න නම් නැ ගිය පාර උඹ ඇවිත් කාපු කෑමට අපේ ගෙදර මේනු එක  බන්කොලොත් වෙලා
එළ එල

ඔන්න ඔහොම තමා ලතා සහ අජිත් කාරයා බයික් එකත් තල්ලු කරගෙනම අපේ ගෙදර අවේ.

ලතා කියපි මචං මේ පාර කොහේ වත් යන්නේ නැද්ද අර හොල්මන් ටවුන් එකට ගියාට පස්සේ අපි කොහේවත් ගියෙත් නැනේ..
අජිත් කියපි යමන් මන් ඉතින් කියන්නේ නෑ තොට යන්න තැනක්

ඒක නෙවේ බන් ඔය ලතා කීව එකේ අපි කොහේ හරි යමන් ද?

කොහේ යන්නද බන්

ඇයි බන් අර සෝමේ (සෝමරත්න දිසානායක-සූරිය අරණ) ප්‍රමෝට් කරපු ගමට යමන් ගිය පාර යන්න ඉදලා යන්න බැරි උනා නේ

එල යමන් ඉලග සතියේ යමන් සිකුරාදා ගිහින් සෙනසුරාදා එන්න

අනේ පලයන් ල‍තෝ යන්න උබ එක්ක යන්න උබට මොනවාද කරන්න පුලුවන් කන්න විතරනේ පුලුවන් උයන්නේ උබේ හිස්තැනද?

හරි හරි යමල්ලා එහෙනම්.

අර හුන්නස් ගිරියේ ඉන්න අනුරුද්දයාට කෝල් එකක් ගනින්.

උට එන්න වෙන්නේ බ්‍රහස්පතින්දා සිකුරාදා ගියොත්ලු.

නොදකින් ඌ දැන් සර් කෙනෙක් නේ..

එහෙනම් ඉතින් එහෙම යමන් ගොඩාක් එක්ක යන්නත් බෑ බන් අනිවාරෙන් එන සෙට් එක හදපන් අඩුම අටක් ඉන්නවා එහෙනම් ඒ අට එක්කන් යමන්  එල , කොලයක් ගනින් බඩු ලිස්ට් එක හදන්න.එල මචං යන දවසේ දවල්ට අරන් යමන් කෑම එකක් රෑට උයමු.උදේට උයමු දවල්ට උයමු.එල එකෙක්ට පොඩි ගානයි වැටෙන්නේ.හුන්නස් ගිරියෙන් බඩු ටික ගමු.

මෙන්න මේ තියෙන්නේ ඔය බඩු ලිස්ට් එක

දැන් රෑට ඉන්න ටෙන්ට් එකක් අරන් යනවාද ?

ඕනි නෑ බන් අපි එහේ තියන පන්සලේ නවතිමු.අපේ සෙට් එකක් ගිහින් පන්සලේ නැවතිලා තියෙන්නේ ඔව් ඒක හොදයි එත්කොට උස්සන් යන්න තියන බඩු අඩු වෙනවා නේ.එල හට්ටි මුට්ටි පිහි අරවා  මේවා අපි බෙදා ගමු..ඔය ටික කතා කරලා හවස් වෙලා ලතායි අජිත් කාරයයි ගියා.

බදාදා රෑ ලතා කොල් කරලා අහනවා හෙට යනවා නේ

කොහේද බන්

ඇයි @#$ !#$ මී මුරේ 

නෑ සිරාවට යනවාද?

ඔව් යකෝ හෙට වරෙන් උදේ 6.30ට මහියංගනය එකක් අල්ලගෙන හුන්නස්ගිරියට යමන්

අම්මා හෙට ගමනක් යනවා

 කොහේද මීමුරේ 

අන්න අප්පචි ඉන්නවා ගිහින් කියන්න

අනේ අම්මා මන් එදා කීවේ අයියෝ අප්පචිට කියන්න.හෙට උදේ මට කෑම එකක් බදින්න

නැවත කෝල් එකක් ඒ මචං එහෙට ලයිට් නැ නේ 

තියනවා බන් ඒ ගම දැන් මොඩ් වෙලා ලු

එදා රෑ වෙනකම් ඇහැරගෙන ඉදලා දන්නේම නැතිව නින්ද ගිහිල්ලා

___________________________

උදේ පාන්දර මොන @#$$@#% යකෝ කෝල් කරන්නේ

හෙලෝ ලේනා කියපන් 

කොහේද බන් ඉන්නේ අද එන්නේ නැද්ද

හුටා මන් මේ එන්න යන්නේ බන් කීයද වෙලාව?

6.10 යි 6.30 වෙනකොට වරෙන්

එල එල මන් එන ගමන්

අම්මා මන් අද යන්න්න යන්නේ 

අප්පචිට කීවද?අන්න කොල් එකක් දිලා යන තැනක යන්න 

හරි හරි අම්මා කියන්න,,,,


ඇඩුම් ටිකක් බැග් එකට දා ගත්තා එළවලු කපන්න පිහියක් දා ගත්තා එල ඇවිදින්න දාන සපත්තු දෙක බෑග් එකට දා ගත්තා රෙන්කෝට් ජැකට් ඔක්කොම ඔබාගෙන 6.45 වෙනකොට වෙලාවට් ටවුන් එකට ගියා.


බෑග් එකට පටවමින්

මොකෝ මචං බස් එකක් නැද්ද මන් වෙලාවට ආවානේ කෝ පාන් ආවේ නැද්ද? නෑ මචං මී මුරේට යන  පොඩි වෑන් එකක් තියනවාලු ඒක 2කටලු හුන්නස් ගිරියෙන් යන්නේ එකට යන්න දවල්ට අනුරුද්දලාගේ ගෙඩ්ගරින් කාලා එහෙම යමන්.

නොදකින් උබලා මට කරොත් හතුරු කමක් ඕක කලින් කියන්න බැරි උනාද යකෝ.මට තව නිදා ගන්න තිබා බැන්ක් එකට යන්නත් තිබ්බා නොදකින් ලේනා උබ උදේ කෝල් එක කුත් ගත්තා නේද?
අනේ උඹේ @$#%#^%&^%^

හුන්නස්ගිරිය ටවුන් එක

හුන්නස්ගිරිය ටවුන් එක

මෙහෙම තමා හුන්නස්ගිරියෙන් බඩු ගත්තේ

මෙහෙම තමා හුන්නස්ගිරියෙන් බඩු ගත්තේ

මෙහෙම තමා හුන්නස්ගිරියෙන් බඩු ගත්තේ

අනුරුද්දගේ ගෙදර ලග කුඹුර  .වමේ සිට අනුරුද්ද අසංක අජිත් මම :) ලතා(නදීක)



කොහොම හරි නමෝ විත්තියෙන් මහියංගනය බස් එක්ක නැගලා හුන්නස්ගිරියෙන් බැහැ ගත්තා.

මචං බඩු ටික කඩේකින් අරගෙන ඉමු නේද කෝ උබ ගෙනාවද බඩු ලිස්ට් එක?

නැ නේ බන් අමතක උනා..!

#@$$@%#$^

යකෝ ##$@%#$^ මන් ගෙනාවා

බඩු ටිකත් අරගෙන අනුරුද්දලාගේ ගෙදරි දවල්ට කාලා 12 වෙනකොට ටවුන් එකට සෙට් උනා.එතකොට එතන මී මුරේට යන වැන් එක නවත්වලා තිබුනා ඒ වෙනකොටත් ඒක පිරිලා මචං  මොකද කරන්නේ ෆුල් නේ අවුලක් නෑ බන් වහලේ හරි යන්න පුලුවන්

 කිලෝ මීටර් 69ක් තියනවාලු  මීමුරේට .කොහොම හරි 2.30ට විතර හුන්නස් ගිරියෙන් අපි පිටත් උනා පොල් පටවලා වගේ ගියේ ප්‍රධාන පාරෙන් අතුරු පාරට දානකොට අපි හිමීට වහලේ උඩට නැග ගත්තා පැය දෙක හමාරක් විතර යනකොට අපි ලූල්වත්තට ආවා මෙතන්ට විතරයි  බස් එකක් එන්නේ වැන් එක තේ බොන්න නතර කරා.

ගමනට සූදානමින්

වැන් එක ඇතුලේ(නිල් පාර එකක් ඇදගෙන දකුණු පැත්තෙන් ඔය ඉන්නේ ලේනා [අනිල්])

වැන් එක උඩ 

තේ බොන්න ලූල්වත්ත ගම්මානයේ නතර කල පසු

මිදුමෙන් වැසුනු ලූල්වත්ත ගම්මානයේ අසිරිය

තේ බොන්න ලූල්වත්ත ගම්මානයේ නතර කල පසු

තේ බොන්න ලූල්වත්ත ගම්මානයේ නතර කල පසු

තේ බොන්න ලූල්වත්ත ගම්මානයේ නතර කල පසු

තේ බොන්න ලූල්වත්ත ගම්මානයේ නතර කල පසු

හැමදාම ස්කෝලේ යන්නේ මේ පාරෙන්ලු

හැමදාම ස්කෝලේ යන්නේ මේ පාරෙන්ලු

තියන එකම වාහනය මේක තමා.



එහෙනම් තේබොන්න මාත් නවත්වනවා මීමුරේ ගම්මානය ඊලග ලිපියෙන් හමුවෙමු. :)





Read More

Thursday, October 24, 2013

පාසල් නිල ඇදුමට ජංගම දුරකතනය අවශ්‍ය ද?




මගේ බ්ලොග් එකත් දැන් (Information Systems & Technology(IS)) සබ්ජෙක්ට් එක වැනිය  මෙලෝ රහක් නැත. :D නෑ එහෙම නෙවේ රස ඇත නමුත් මාගේ උපන්ගෙයි කම්මැලිකම බ්ලොගය පුරා දසත විසිරී ඇති හැඩකි.අදනම් මොකක් හරි ලියනවාමයි මෙකත් ඩ්‍රාෆ් වලට සේව් කරන්න වෙයිද දන්නේ නෑ  .හරි හරි ලියන්න හිතුන කතාව ලියන්නම්කෝ ගොසිප් කතා නවත්වලා.
මේකයි හේතු පඨ කතාව

මන් ඉතින් වැව රවුමේ බස් එකේ දාවනය වෙන පොරක්නේ අද ලෙක්චර් කලින් ඉවර  වෙන දවසනේ කොහොමත් ඉතින් සෙට් වෙන්නේ 1.30 පහුවෙලා තමා නුවර ඉතින් ස්කෝල ටික  ඉවර වෙන වෙලාව නේ මන් අද එනකොට පාසල් ඇදුම ඇදගත් ගෑණු ළමයි දෙන්නෙක් ,
                                                              පාසල මොකක්ද කියලා මේකේ ලියන්න ඕනි නෑ නේ :) එක්කෙනෙක්ගේ කණේ ජංගම දුරකතනයක් ලොකු කතාවක ( අම්මාට කතා කරලා ස්කූල් එන්ඩ් උනා කියනවා ඇති ) අනික් යාළුවා බලන් ඉන්න බරි තැන ෆෝන් එක උදුරගෙන කෝල් එක කට් කරලා එයා කෝල් එකක් ගත්තා පිස්සු පීකුදු ළමා පැනඩෝල් කීවාලු එයක් අම්මාට වත් කතා කරනවා ඇති.අනික් ගැණු ලමයා දැක්කා බස් එකේ මිනිස්සු බලන් ඉන්නේ කියලා එයා අහපවු අනෙක් කෙනාගෙන් දුරකතනය උදුරගෙන සාක්කුවේ දාගත්තා .

මං දැක්ක විදියට අනෙක් එක්කනා අහනවා ඇයි කියලා අනෙක් කෙනා ඇස් දෙකෙන් බස් එක පෙන්නුවා  මටත් එක පාරට අවුල් බලනකොට මන් විතරක් නෙවේ මේ සීන් එක බලන් ඉන්නේ බස් එකේ ගොඩාක් අය මේ සිද්දිය බලාගෙන.දැන් ඉතින් උබලා අහන්න එපා අපේ බස් එච්චර වේගෙන් යනවා ද කියලා  ඒක එහෙම තමා  1.30 ඉදන් 2.30 විතර වෙනකම් වැව රවුමේ බස් එක්ක යන්වාට වඩා හොදයි පයින් යනවා :)

මට මෙකන් කියන්න ඕනි උනේ කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් ෆෝන් එකක් තියන් කෝල් ගත්තා කියන එක නෙවේ.ඉට එහා ගිය දෙයක් දැන් පාසල් ළම්යින්ට ජංගම දුරකතන කියනේ බෝවෙන වයිරස් එකක් ඒ තරමට ඒක මානසික විකාරයක් වෙලා,

මට මතකයි එක හාමුදුරු නමක් උන්වහන්සේගේ දේශනයක කියනවා
"අම්මලා දුවට පුතාට දුරකතනයක් අරන් දෙනවා ක්ලාස් ගියාම කොහේද ඉන්නේ කියලා අහගන්න,අම්මේ ඉන්න තැන අහගත්තා කියලා උස්සන් එන්නද ගිහින්""

"අම්මලා දුවට පුතාට දුරකතනයක් අරන් දෙනවා ක්ලාස් ගියාම කොහේද ඉන්නේ කියලා අහගන්න,අම්මේ ඉන්න තැන අහගත්තා කියලා උස්සන් එන්නද ගිහින්"

ඉහිත කී ලෙසම දෙමාපියන් දරුවන්ට ජංගම දුරකතනයක් ලබා දීම මේ වසංගතය පැතිරිමට ප්‍රධාන රුකුලකි.මෙය පාලනය කිරීමේ ප්‍රධාන බලය හා යුතුකම අවබෝධයෙන් දෙමාපියන් සතුවේ.

පාසල් ශිෂ්‍යකුට හෝ ශිෂ්‍යාවකට ජංගම දුරකතනයක අවශ්‍යතාව ?

ක්ලාස් ගියාම දෙමාපියන්ට දරුවා ඉන්න තැන දැන ගන්න  ඕනි නම් මොකටද  බොහෝම අමාරුවෙන් ගොඩාක් ළමයි හොරෙන් පාසල් වලට අරන් යන්නේ.

පාසල් වයස පසුකර අප තවම මහා කාලයක් ගතවී නොමැත අප   එහි වාසි මෙන්ම අවාසිද විද ඇත්තෙමු.තාක්ෂණය භාවිතා ගැනද උපරිමයෙන් කර ඇත්තෙමු.වාසි සහ අවාසි ගොනු කොට වගුගත කලහොත් පාසල් වයසේ යන අයෙකුට ලැබෙන ඒ කුඩා වාසි කිහිපය යටකොට අවාසි ගොඩ ගැසේ ජංගම දුරකතන නොමැති පාසල් දිවිය බුද්ධිමතුන්ගේ බිහිවීම වැඩි කරනවා නොවනුමානයි.

පාසල් නිල ඇදුමට කිසි දිනක ජංගම දුරකතනයක අවශ්‍යතාවක් නොමැත.

Read More

Sunday, October 13, 2013

මැක්‍රෝ ඡායාරූපකරණය | Macro photography

මැක්‍රෝ ජායාරූප.මන් දන්න විදියට මැක්‍රෝ කියන්නේ සියුම් සියුම් වෙන්න සියුම් විදියට දෙයක් කැමරා  කාචයකට අසුකරගන්න ලොකු වෙහෙසක් දරන්න ඕනි ඒ වගේ කැමරාවක් කියන අවශ්‍යතාව මැක්‍රෝ ජායාරූප කරණයේදි ලොකු බලපෑමක් කරනවා.

මගේ මේ උත්සහය මගේ ජංගම දුරකතනයේ කාචයෙන් මැක්‍රෝ ජායාරූප කරණයක යෙදෙන්න මන් ඒ උත්සහය ජයගත්තා කියන්න බෑ ඒත් මහන්සිවෙලා හිතට ගැලපෙන්න  ජායාරූප කිහිපයක් එකතු කර ගත්තා.
මේ ගැන දන්න උදවියට කියන්න ඕනි නෑ නේ.ෆෝන් එකෙන් මේ වැඩේ කරන එක මේවාගේ සූම් වෙන දුරක් තියනවා ඉතින් ෆෝකස් කරගන්න තියන එකම ක්‍රමය ඈත් කීරීම හා ලං කිරීම පමණයි.කොහොම හරි ඉතින් මේ තියෙන්නේ Smsung galaxy Ace  එකෙන් කරපු පුංචි උත්සහයක ප්‍රතිඵලයක්.




මේ ගෙම්බා එක්ක නම් මාර සෙල්ලමක් දුන්නේ ඇයි මු දුවන්වානේ ෆෝන් එක ලං කරපු ගමන්.මුගේ ෆොටෝම 72ක් ගත්තා :)



Read More
දිනය සැප්තැම්බර් 28 ලෙස සටහන් විය.පස්වරු 7.0ට පමණ වෙලාව සටහන් වන්නට ඇත.මා සිටියේ මාක් අයියාගේ බිස්නස් එකට හම්බ කරමිනි කෙටියෙන් කීවොත් මා සිටියේ ෆෙස්බුක් හි මොකක් හෝ වැඩකය.චැට් ලිස්ට් එකේ ළහිරු හිමේෂ් යන නමද දිස්විය.එහි කිලික් කොට ඔහුට මැසේජයක් කෙටීය."අඩෝ" එසේ ආරම්භ වු කතාබහ මෙලස අවසන් වේ යැයි කිසි කලක සිතන්නට ද? මේ ඒ කතාවයි.

මම-"අඩෝ"
ළහිරු-"කියන්න මහේෂ්"
මම-"ලෝක ළමා දිනේ එනවා නේ බන්.ගෲප් එකටයි පේජ් එකටයි කවර් ෆෝටෝ දෙකක් එඩිට් කරලා දාපන්.සයිට් එකටත් පුලුවන් නම් ඔය මල් ටිකක් වත් දාපන්"
ළහිරු-"අපි මොකක් හරි වැඩසටහනක් කරමුද මහේෂ් කීයක් හරි හොයා ගත්තානම් ළමයි කිපදෙනකුට මොනවා හරි දෙන්න තිබුනා"
මම-"ම්...එක සුපර්'
ළහිරු-අපේ ගෙවල් පැත්තේ දුප්පත් ස්කෝලයක් තියනවා.ළමයි 20කටත් වඩා අඩුවෙන් ඉන්නේ.
මම-එළ නේ.. අපි 3න් දෙනා සල්ලි දාලා මදි වෙයි නේ.
ළහිරු-ඒක ඇත්ත කොහොමද සල්ලි හොයන්නේ.ධනා අයියටත් කියපන්කෝ
මම-මචං බ්ලෝග් කාරයෝ සෙට් එකෙන් උදව් ඉල්ලමු.ෆොටෝ ටෝක් එකේ සෙට් එකෙමුත් උදව් ගන්න පුලුවන්නේ
ළහිරු-දවස් 3යි නේ කල් මදිවෙයි නේ මහේෂ් ඒ අයගෙන් උදව් ගන්න.ධනාට මැසේජ් එකක් දැම්මා ද?
මම- මැසේජ් එකක් දැම්මා මන් නෝ රිප්ලේ :( මම කෝල් එකක් දීලා බලන්නම්.
ළහිරු-හෙට උදේ ඔන්ලයින් එන්න.
මම-එල මම දනාට කෝල් එකක් ගන්නම්,උබ ස්කෝලේ ගැන හරියට හැම විස්තරයක්ම  හොයලා  හරියට කියපන්.

හෙලෝ  DK  අයියා මන් ඔයට මැසේජ් එකක් දැම්මා  වැඩකද?
නෑ බන් කියපන්
අපි ලෝක ළමා දිනේට පොඩි වැඩසටහනක් කරන්න යන්නේ.සල්ලි තමා
තව දවස් කීයක් තියනවා ද?
හතරයි
එල මන් අපේ කොල්ලෝ සෙට් එකටත් කතා කරලා හවස කෝල් එකක් දෙන්නම්
එල මන් අපේ සෙට් එකෙමුත් කීයක් හරි එකතු කරගන්න බලන්නම්.හවස ඔෆීෂියල් ගෲප් එක බලන්න මන් විස්තර ටික දලා තියන්නම්
බායි!
බායි!

මෙසේ ආරම්භ වු වැඩසටහන මුදල් සොයා ගැනීමේ අපහසුව නිසාම සතියකට කල් දමන ලදී ඒසේම ආධාර ලබා දීමට වෙනත් පාසලක් ද එම පාසලේ අඩු ආදායම් ලාබී සිසු සිසුවියන් කිහිප දෙනෙක් ද අධ්‍යාපනයට දක්ෂ සිසු දරුවන් 20 දෙනෙක් අවසානයේ ‍තෝරා පත් කර ගැනුනි.
වැඩ සටහන "සිතැගි " ලෙස නම් කෙරුණි.
සිතැගි -සාගරයෙන් ගෙනා දිය බිදුව ව්‍යාපෘති යෝජනාවක්  DK අයියා විසින් සකස් කොට මේ සදහා ප්‍රවීන ඇදුරු තුමන්ලා දෙදෙනකු ගේ සහය ලබාගෙන තිබුනි. එනම්
රසායන විද්‍යා ආචාර්ය්‍ය -අමිල සේනාධීර ගුරුතුමා
භෞතික විද්‍යා ආචාර්ය්‍ය -මහේන් ජෙකබ් ගුරුතුමා
මේ නිසා අපගේ මූල්‍යම  ගැටලුව අඩක්ම සපිරිණි.

රජිතයා මචං පොඩි වැඩක් කරනවා FB  එකේ දාලා තියනවා "සිතැගි"කියලා ඉවෙන්ට් එකක් පොඩ්ඩක් බලපන්.එක මැසේජකින්  කවක‍ටු පෙට්ටි 20ක්  ඔහුගේ පොරොන්දුව විය.මෙසේ අපගේ  අරමුණට යන මග පෑදින.

එක ළමයකු සදහා,

තනි රූල් පි‍ටු 120 පොත් 05යි.
තනි රූල් පි‍ටු 80 පොත් 05යි.
කො‍ටු රූල් පි‍ටු 120 පොත් 03යි
පි‍ටු CR 120 පොත් 03යි
චිත්‍ර පොත් පි‍ටු 80 එකයි
නිල් 5 කලු 3 රතු 2 පෑන් 10
පැන්සල් 5
මකන කෑලි 02
මෙයට රජිත ලබා දුන් කවග‍ටු පෙට්ටියද අයත් විය.

මෙලස ළමුන් විසි දෙනක් සදා මෙවා අඩංගු කට්ටලය බැගින් ලබාඅ දීමට අපට හැකි විය.

8 වනිදා එතනට ගිය පසු හැගුනේ මේ සියලු දෙනාට මොනවා හෝ ලබා දීමට හැකිනම් කෙතරම් අගනේද යන්නයි.

උඩු අළු දෙණිය මහා විද්‍යාලයේ විදුහල්පති තුමා ඇතුළු ආචාරය මණ්ඩලයට alhelp.org සමූහය වෙනුවෙන් මාගේ ස්තූතිය.
අමිල සේනාධීර හා මහේන් ජේකබ් ගුරුතුමන් දෙපලට,
ළහිරු හිමේෂ් ගේ මවට හා ප්‍රවාහන පහසුකම් සලසා දුන් පියාට
රජිත තවමත් නම් ලබා නොදුන් ඔහුට මුල්‍ය ආධාර සොයා ගැනීමට උදව් දුන් හා ආධාර කල සැමට
පේරාදෙණිය සරසවියේ DK අයියාට උදව් දුන් හා මූල්‍යම උපකාර කල සැමට
මහනුවර Esoft  Metro Campus හි  BIT+ #008 කණ්ඩායමේ සැමට 
වචනයකින් හෝ සහය දුන් ඔබ සැමට ස්තූති alhelp.org කණ්ඩායම වෙනුවෙන් මාගේ ස්තූතිය.

"වැඩසටහනේ මට සංවේදීම අවස්තාව මතක් කරන්නට කැමතිය -" වැඩ සටහන අවසානයේ එක් ගුරුතුමියක් එක් පොඩි එකියක් වෙත "අනේ ___ කොහේද හිටියේ.එන්නකෝ ඔයාටත් තැග්ගක් තියනවා කියු විය ඇගේ නෙත් වලට නැගුනු කදුළු .." මා සංවේදී කලාය.රුපියලක් හෝ පරිත්‍යාග කිරීමේ වටිනාකම හදවතට දැනුනි.


සිතැගි යනු කුමක්ද මේ වැඩසටහන මෙහෙය වන්නේ කෙසේ ද? -http://alhelp.blogspot.com/2013/10/sithagi.html
වැඩසටහනේ ජායාරූ  ඇලබම්-
alhelp.org ඇල්බමය
DK's ඇල්බමය

ඉදිරියටත් කරන මේ වැඩසටහන සදහා ඔබ සියලු දෙනාට ආරාධනා කර සිටිමි.


විදුහල්පතිතුමාගේ කථාව

ඔවුන්ගේ බලාපොරොත්තු

විද්‍යාලීය ශිෂ්‍යාවක් වැඩසටහන මෙහෙයවමින්


ආරම්භයට පෙර

DK යාළුවා එක්ක

මොනවා කරනවාද මේ අය :)

මේ ඉන්නේ මම

අමිල සේනාධීර ගුරුතුමා (වම් පස) විදුහල්පති තුමා (දකුණු පස)

මමයි DK පහණ පත්තු කරනවා :)
තැග්ග ගන්න මේ පුංචි එකීගේ හිනාව :) මන් තමා ඉතින් ඔය ඉන්නේ


Read More

Wednesday, September 25, 2013

හිතවත් පාඨකය ඔබ!


මේ අකුරු කරන්නේ මාස හතරකට පසුව වන්නට ඇත .මට බ්ලොග් පොස්‍ටුවක් කොටන්නට වෙලාවක් නොතිබී  ඇත පුදුමයකි දැන් බ්ලොගය අලුත් නවාතැනක් බදුයි  කියවු බ්ලොග් පි‍ටු මාස ගනනක් කියවා නැත මා මිතුරු කැලගේ තොරතුරු මොනවාදැයි මා නොදනි කෙසේ වූවද නැවත ලියන්නට කාලය උදාවී ඇති බැව් හැගේ  එහෙත් මොනවා ලියන්නද හිත සොයයි කුමක් හෝ හමුවනා තුරාවට මෙලස අකුරු කරන්නෙමි.ගැටලුවකි මෙතෙක් කල් අකුරු කලේ මොනවා ද මට ගැටලුවකි නැවත ම සිතෙන් මා මෙසේ විමසයි ඔබ වෙනස් වෙලාද? මා සිතෙන් මට පිළිතුරක් නැත.නමුත් කුමක් හෝ අකුරු කරන්නට මට අවැසිය මෙය අර්තමාර්තකාමී හැගීමකි මන්ද ඕනි දෙයක් ඔහේ අකුරු කල නොහැක.පුදුමයකි  එසේනම් එය මට වගකීමක් ද? ඇයි මට ඕනි දෙයක් අකුරු කල නොහැකි ! මාගේ රචකයාගේ කාලය මට කා දැමිය නොහැක .නැත ඕනි කෙනෙක් ඕනි දෙයක් හිතපුවාවේ! මේ මගේ ලෝකය මේ මහේෂ් නම් සැරිසරන්නා මට කැමත්තක් අකුරු කල හැක.අද ලියන්නට දෙයක් නැත.නැත බොහෝ දේ ඇත නමුත් ආරම්භය කොතනින් විය යුතු ද? එය මා නොදනි.




     ඔබ කුමක් කීවද ඔබ මෙන්ම මාද දනිමි නිහැඩියාව හිතට සුවයකි එය සතයකි ගැඹුරු සත්‍යකි.නිහඩ සතයට ඉඩදි බ්ලොගයේ අකුරු කිරිල්ල නවතා දමන්නට සිත්වේ!නැත අවැසි නැත  ලියමි ලියන්නට හුගක් දේ ඇත මා නැවත් ලියමි.
     දැන් ගෙවෙන්නේ වෙනදාට වඩා වෙනස් ජීවින රටාවක් යැයි ගැගේ දැන් පෙරට වඩා පරිගණකය මාව ඇගේ පෙම්වතා කරගෙන නොවේද, දැන් ලතා,සුමනේ,ගාල්ලේ,ඇතුලු මිතුරු කැල වෙනුවට අලුත් පිරිසක ඇසුරට වැටි ඇත ට්‍රැවල්ස් , කොයිල් ,ට්‍රේලර් ,පින් පැන්තර්,නැශනල් රගර් ප්ලෙයර් වගේම තවමත් කතා නොකරනා ගැහැණු ලමුන් කිහිපදෙනෙක් අලුත් පිරිස සර්ව සම්පූර්ණ කරයි.ජීවන ගමනේ ප්‍රදාන පියවරකට නැවත පය තබා ඇති බැව් වැටගේ.
        නැවත අකුරු කරන්නට අරම්භ කල පසුව ඔබේ වටිනා කාලය කැපකොට මේ වචන  කිහිපය කියවු මා හිතවත් පාඨකය ඔබට මාගේ ස්තූතිය!
Read More

Tuesday, July 2, 2013

ඔබේ දෑත මට ලෝකයක්....ඒ මැද ජීවිතය තව්තිසාවක්...



මා ලෝකයේ ප්‍රිය කරනම දේ කුමක්ද කියා කෙනෙක් ඇසුවොත් මම ලස්සන උත්තරයක් දෙමි. පලමුවත් දෙවනුවත් තෙවනුවත් මට දෙන්නට ඇත්තේ එක් උත්තරයක් පමණි.

මේ ලෝකයේ ඇති අචේතනිකවූද....සචේතනිකවූද හැම වස්තුවකටම වඩා මම ඔබෙ දෑතට ප්‍රිය කරමි. ඒක කාලන්තරයක සිට එහෙමමය. ඔබව හිමි වෙන්නට පෙර මම ඔබේ දිගටි මෘදු දෑත් දෙස බලා ඉන්නට පුරුදු වූයෙමි. ඒවා සමඟ ඔබ සෙල්ලම් කරද්දි මම බොහෝ සමීපව ඒවා දෙස බලාගෙන උන්නෙමි. ඊටත් පසු රැයෙන් රැය ඔබව සිහිනයෙන් පෙනෙන්නට වූ කළ මට පෙනුනේම ඔබේ ඒ දෑත්ය.
ඒව නිදහසේ ලෙළ දෙමින් තිබෙද්දි මම බලගෙන උන්නෙමි. ජීවිතයේ කවර හෝ දවසක ඒ නිදහසේ පාවෙන අතැඟිලි හා එතෙන්නට මම සිහින දැක්කෙමි. ඇත්තටම මම සිහිනෙන් දුවගෙන විත් ඒ ඔබේ අතැඟිලි හා පැටළුනෙමි.




"මා ලෝකයේ ප්‍රිය කරනම දේ කුමක්ද කියා කෙනෙක් ඇසුවොත් මම ලස්සන උත්තරයක් දෙමි."

ජීවිතය කොපමණ ලස්සනද කියා මම සිතුවෙමි. එහෙත් එය පහසු දෙයක් වූයේ නැත.
අසීමාන්තික වූද...අප්‍රමාණ වූද....අස්මාන වූද....අචින්ත්‍ය වූද....ආදරණීය වූද ආදර ආයාචනයකට ඔබ කැමති වූදා මම මේ ලෝකයේ වටිනාම වස්තුව ලෙස හැඳිනගත් ඔබේ දෑත් හරි ආදරයෙන් අල්ල ගතිමි.
මේ ආත්ම භවයේ මා ලද මහාර්ඝම දේ ලෙස මම ඔබේ දෑත් දොතට ගත්තෙමි. ඔබේ දෑතින් මුල්ම දවසේ ආ ආදර රස්නය....ලේ උණුසුම අදටත් මට සිහිකරන්නට පුළුවන. මම ඔබේ දෑතම වරින් වර ගෙන සිපගත්තෙමි. ඒ අවිනීත ක්‍රියාව ගැන මට සමාවෙන්න. එවැන්නක් නොකර සිටින්නට මට නොහැකි විය.

ඉනුත් කාළාන්තරයකට පසු ඔබේ සුරත මගේ නළලත මත නතර විය. ජීවිතය කොතරම් රමණීය දැයි මම සිතුවෙමි. මම තව්තිසාවෙහි සැරිසැරුවෙමි. ඔබේ දෑත් ඒතරම්ම ප්‍රියදායක අත්දැකීමක් ගෙන ආවේය.
ජීවිතේ මා සතු කරගන්නට බොහෝ දේ නැත. රැකගන්නට කියාද බොහෝ දේද නැත. ඇත්තේ ඔබේ සුරත පමණි. ඔබේ සුරත මගේ නලළත මත ඇතිතාක් කල් ජීවිතය ලස්සන යැයි කියා මම සිතමි. අදටත් එහිම පැටලි පැටලි එයම සිඹ සිඹ ජීවත් වෙන්නට මම අශා කරමි. ඩවසක ඔබේ දෑත් වියපත්ව දිරා ගොස් ඇති දාත් මෙලෙසම මගේ වියපත් දෙතොලින් සිඹ සිඹ ඉන්නට මම ප්‍රාර්ථනා කරමි. වසන්තය ගෙවී ගොස් තිබෙන්නට පුළුවන. ඒත් එදටත් ආදරය මා ලඟය. වඩාත් වටින්නේ සෙනෙහසය. ඔබේ දෑත්ය.

ඒ නිසා මේ ජීවන වාළුකාවේ මා ලද....මට ඇති...මා සන්තක වූ...වටිනාම සචේතනික වස්තුව ඔබේ දෑත්ය. එය එහෙමමය.

මතු ආත්ම භවයක ඔබේ දෑත් වලම මගේ කෝටු දෑත් පැටලේවා...එයයි පැතුම....
Read More

Recent Posts

"

15. පව් කරන තැනැත්තා මෙලොව දී ශෝක කරයි. පරලොව දී ශෝක කරයි. දෙලොව දීම ශෝක කරයි. තමා ගේ අපවිත්‍ර ක්‍රියාවන් දැක ඔහු ශෝක කරයි, බොහෝ සෙයින් ශෝකයට පත්වෙයි.

15. The evil-doer grieves here and hereafter; he grieves in both the worlds. He laments and is afflicted, recollecting his own impure deeds.

"

-ධම්ම පදය | Dammapadhaya