Sunday, September 11, 2011

අනේ අනිච්චං ...











අනම් මනන් බ්ලොග් එකට දැම්මට සැහෙන් කාලෙකින් මට මොනුත් ලියන්න බැරි උනා.මොකද ස්කෝලේ වැඩත් තිබුන නිසා ගෙදරින් බර බරේ.
              ඔන්න ලගදී දවසක ඉස්කෝලේ ගියාම මාර වැඩක් උනා.කඩ්ඩ පීරියඩ් එකේ උගන්නන්න ගුරුවරයෙක් නැති නිසා අපි  පොඩි පිස්සුවක් කෙල කෙල හිටියා අපේ පංතියේ ඉන්න ශිෂ්‍යනායකයෝ ටික ගියා ප්‍රයිමරි සෙක්ටෙන්  එක පත්තේ  පොඩි එව්න්ට බැනලා සද්දයක් එහෙම දාලා එන්න.මොකද වුන් සෙට් එකේ පොරත්වය පෙන්වන අයිටම් එකතමා ඔය පොඩි එවුගේ වැරදි හොයන එක.සමහර ශිෂ්‍යනායකයෝන්ගේ හොබී එකත් එකනේ.
           ඔන්න ඉතින් ඉලග පිරියඩ් එක පටන් ගත්තා දැන් ඉතින් කට්ටියම අහපු සන්සුන් වෙලා අසන්සුන් වන පීරියඩ් එකට ගියා එත් ගිය එක ශිෂ්‍යනායකයෙක් නෑ ...අවුලක් නෑ ටිචර් උගන්වනවා මොකද ඔය පොර හැමදාම පිරියඩ් 1කෙන් 1/2 ගියාමයි එන්නේ..
ඔන්න එදත් පොර පංතියට ආවා

ටිචර්  -මොකද ______ පරක්කු


x       - නෑ ටිචර් මම පොඩි මල්ලි කෙනෙක් සෙල්ලම් කරදි වැටිලා __________තව බොරු ටිකකුත් කියලා කීව එ පොඩි එකා බෙහෙත් ගන්න එක්කන් ගියා කිවා (මොකද මේවා ශිෂ්‍යනායකයයන්ගේ වැඩනේ)


ටිචර් - _____ඉතින් ඉස්කොලේ ඇවිත් ඉගන ගන්නැතුව ඔවම කරකර ඉන්න තියෙන්නේ (ඔය මම කියන ටිචර්  ඔහොම තමා පවු පිං නෑ පංතිය ඉස්සරහ  අරූගේ මුනටම කීවනේ)

දැන් හරි අහපු උගන්වනවා පොර ඇවිත් මං ලග ඉඩ තිබුන නිසා මං ලගින් වාඩි වුනා.දන් වි.15 විතර උගන්නනකොට අහපු පොඩි පොරක් අවා ටිචර්ට මල එත් නෑ වගේ හිටියා .බලනකොට අර පොඩි පොර  අහපු ඇවිත්තියෙන්නේ හොස්පිටිල් 1කෙන් පොරට දුන්න බෙතෙත් බොන්න ඔනි එත් එවා බොන්න ඔනි වෙලාව ලියලා තියන් එක කියව ගන්න බෑ. ටිචර් කීවා ටක් ගාලා____ අහගෙන ඉක්මනට යන්න කියලා මොකද පොරනේ  හොස්පිටිල් 1කට එක්කන් ගියේ.බලනකොට පොරටත් ඒවා කියවන්න බෑ ඊට පස්සේ  ටිචර් ආවා මොකද එවා ගැන පොඩ්ඩක් දන්න කෙනෙක් තමා අපේ ටිචර් මොකද කෙමිකල් පැත්තෙන් වගේම හොස්පිටිල් පැත්තෙමුත් ටිචර්ට ලොකු සම්බන්දයක් තියනවානේ..යකෝ මාර වැඩේ කියන්නේ ටිචර්ටත් එක කියවන්න බෑ.
             මම ලග හිටිය නිසා පොඩ්ඩක් හොට දලා බැලුවා මට හිතුනා ලංකාවේ හොස්පිටිල් වල බෙහෙත් දෙන අයටත්  ඩොක්ටස්ලා වගේ ලියන්න ආස ඇති.මොකද ඩොක්ටර් ඩොක්ටර් බෙහෙත් ලියන්නෙත් ඩොක්ටර් ටයි බෙහෙත් දෙන කෙනාටයි කියවන්න පුලුවන් විදියටනේ..අනේ අනිච්චං ...කියන්නේ මෙකනම් කටවත් කියව ගන්න බැරි උනා.මටත් පෙනුනේ පොලිම් 2ක් හැම එකකම ක‍ටුගාලා තියනවා විතරයි.
         දන්න කියන රජයේ රෝහ්ල්වල වැඩ කරන හැමොටම කියන්නේ මේවා හොදට හිතලා බලන්න කියලයි මොකද   රජයේ රෝහ්ල්වලට වැඩියෙන්ම එන්නේ දුප්පත් අහිංසක මිනිස්සුයි.එදා මේ බෙහෙත් ටික අහපු ගිහින්  අහගත්තා ලියලා තියෙන්නේ මොනවාද කියලා. එත් එදා මේ බෙහෙත් ටික හදිසි රෝගියෙකුට ඔනි වුනා නම්.
එදා ඒ අසරණයකුගේ ජිවිතයක් තිරණය වෙන්න තිබුනා නේද..

1 comment:

  1. ඇයි අප්පා මගේ එවට කමෙන්ට් නැත්තේ

    ReplyDelete

මගේ හයිය ඔය වචන කිහිපය.

Recent Posts

"

15. පව් කරන තැනැත්තා මෙලොව දී ශෝක කරයි. පරලොව දී ශෝක කරයි. දෙලොව දීම ශෝක කරයි. තමා ගේ අපවිත්‍ර ක්‍රියාවන් දැක ඔහු ශෝක කරයි, බොහෝ සෙයින් ශෝකයට පත්වෙයි.

15. The evil-doer grieves here and hereafter; he grieves in both the worlds. He laments and is afflicted, recollecting his own impure deeds.

"

-ධම්ම පදය | Dammapadhaya