Wednesday, April 11, 2012

මෙන්න මේක හිතට අරගෙනනේ...


ලයින් අවුට් ගිය සති 2ක් වුනාට පට්ට කථා ගොඩාක් ජීවිතේට එකතු වුනා.සරල විදියට හිනා පිරුණු එක කථාවක් අද කියන්න හිතුනා..
මෙහෙමයි ඔන්න බ්‍රහස්පතින්දා දවසක උදෙ පාන්දරම බස් එකකට නැන්ගා පොඩි ගමනක් යන්න...සියාතුවයි මායි ජෙන්ටා ඇදගෙන බෑග් දෙකකුත් උස්සගෙන බස් එකට නැග්ගා.
අපෝ...ඉදගන්න සෙට් වුනේ නෑ නේ..ඔන්න ඉතින් සීට් එක්කක් ගාවට හිටගත්තා..යකෝ සීට් එක දිහා බලපුවාම මට සිරාවටම එතන්ම ඉන්න විලි ලැජ්ජාව කියන එක ආපි...එතන ඉදගෙන හිටියේ  කෙල්ලක් පවු කියලා හිතෙනවා ඇදුමක් ගන්න සල්ලි නැති නිසා..හැම තැනම පෙන්න පොඩි රෙදි කෑල්ලක් පටලවගෙන යනවා..උදේම යන ගමන අප්සෙට් කරගන්න බැරි නිසා එතනින් ඉස්සරහට ඇවිත් ඉදගෙන හිටපු අංකල් කෙනකුට බෑග් එක දුන්නා.ඉස්සරහට ආවේ මං පො............ නිසා නම් නෙවේ.සිරාවටම ලාජ්ජා හිතුන නිසා.
             ඔන්න දැන් බස් එකේ කට්ටිය පිරෙද්දි අරක ගාව කොල්ලෙක් ඇවිත් හිටගෙන හිටියා..ඒක ට ඉති උට මොනවා කියන්නද එතන විතරයි ඉඩ තිබුනේ..අනේ දැන් අරකි මහ ලොකු පත්තිනි අම්මා වගෙ ඇබෙරෙනවා කොන්ඩෙ දාගෙන් විලිය වහගන්න වලිකනවා.. පවු ඉතින් දුප්පත් කමනේ මෙ අහැමදෙටම මුල.. නැත්නම් හොද ඇදුමක් ගන්න තිබුනානේ..හරි හරි ඕක මට වැඩක් නෑ මං කථාව කියන් නම් කෝ.

       දැන් බස් එක යනවා මගදි බස් එකට..කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් ගොඩ වෙච්චි..ඔන්න දැන් ඩබලම මං ඉන්න හරියෙන් හිටගෙන යනවා..ඔන්න එක තැනකදි  බාගෙට ඇදුම් ඇදපු කෙල්ල ගාව හිටපු  කෙනා බැස්සා අර දෙන්නාගෙන් එක කෙල්ලක් එතන වාඩි වුනා එක කෙල්ලක් හිටගෙන.ඔන්න තව ටික වෙලාවකින් මන් බෑග් එක දීපු අන්කල්  ඇන්ඩ් ආන්ටි බැග් එක සීට් එකේ තියලා බැස්සා ...යකෝ මම ඉදගන්න යනකොටම අර ඉතුරු වෙලා හිටපු කෙල්ල මාව තල්ලු කරගෙන එතනට ගිහින් මගේ බෑග් එක අතට අරගෙන ජනේලෙ අලගින් වඩි වුනා..මාත් ඉතින් එතන වාඩි වුනා..මෙන්න මෙ..මට මොකාක හිතට අරගෙන.මට  මොකෝ මගෙ බරත් උස්සගෙන නේ මාත් දන් නේ නෑ වගෙ හිටිය.පවු ඉතින් මගේ බෑග් එකත් උස්සගෙන යනවා. :) :) :)
සියාතුවා සීන් එක බලාගෙන මම උට එක පෙන්නලා ශේප් එකේ හිනා වුනා.කෙල්ල එක දැක්කා.ඊට පස්සේ මොබයිල් එක අරගෙන මොනවාදෝ ඔබනවා මම දැක්කේ නෑ වගේ හිටියා..

ඔන්න නුවරට පොඩ්ඩක් මෙහායින් මං බහින්න නැගිට්ටා..මම මෙහෙම කිව්වේ

"එක්ස්කියුස් මී අක්කේ මගේ බෑග් එක දෙන්න පුලුවන්ද"

පවු අප්පේ මුන බෙරි ගෙඩියක් වුනා.හරියට බැලුම් බොලයක හුලන් යනවා වගේ.. තප්පරක දෙකක් බලන් හිටියා..පිටිපස්සා සීට් එකේ යලුවා හිනා වෙනවා..මන් බෑග් එකත් අරන් බැස්සා.. කෙල්ල ජනෙලෙන් මං දිහා බලන් හිනා වුනා.එතකොටයි පවු කියලා හිතුනේ..

1 comment:

  1. පව් වැඩේ,
    ෂුවර්ද අක්කා කියලා.
    අපරාදේ චාන්ස් එක. (මම කිව්වේ යාළුවෙක් කර ගන්න)

    ReplyDelete

මගේ හයිය ඔය වචන කිහිපය.

Recent Posts

"

15. පව් කරන තැනැත්තා මෙලොව දී ශෝක කරයි. පරලොව දී ශෝක කරයි. දෙලොව දීම ශෝක කරයි. තමා ගේ අපවිත්‍ර ක්‍රියාවන් දැක ඔහු ශෝක කරයි, බොහෝ සෙයින් ශෝකයට පත්වෙයි.

15. The evil-doer grieves here and hereafter; he grieves in both the worlds. He laments and is afflicted, recollecting his own impure deeds.

"

-ධම්ම පදය | Dammapadhaya